Inlägg från: Little Ms Chatterbox |Visa alla inlägg
  • Little Ms Chatterbox

Helt plötsligt hostattack...

Om man har Reflux, bråck på magmunnen kan man få "omotiverad" hosta. Jag har Reflux men äter Lanzo så det är inte så ofta hostan kommer nu för tiden, nästan bara när jag äter Daim. Skulle kunna vara något allergiskt.
    Detta är bara gissningar från min sida, jag är inte alls kunnig på något vis.
    Lycka till!

Knip varje gång du ser en , eller en
  • Little Ms Chatterbox

Max mamma--> Diagnosen görs med sådan där kameraslang ner i magen, iaf på mig. Jag har haft det sen födseln men inte så påtaliga besvär förrän jag fick kraftig övervikt. Men när jag var nyfödd till jag var ca 11 månader spydde jag kaskadspyor efter varje måltid, varje dag. Mamma har berättat att jag skrek och spydde och var svår sövd och lättstörd så jag tror det är kan göra ont också.
    Problemen jag har nu är som ett magsår fast på matstrupen istället, det känns som om det sitter en tennisboll och fräter under revbenen. Hur det är för barn vet jag inte men även när jag var smal kom det upp magsyra om jag böjde mig framåt och har alltid haft lätt för att (råka) spy vid tex magsjuka.
    Mina problem hålls i schack med medicin, inte tighta kläder och tänka på att inte äta för mycket magsyre framkallande mat.

Knip varje gång du ser en , eller en
Svar på tråden Helt plötsligt hostattack...