• Anonym

Hur onanerar ni??

Onanerar med fingrarna på klitoris eller med duschslangen på klitoris.. Hur skönt som helst..

• Anonym

duschen är bra. men jag har aldrig provat att skruva bort munstycket.. men brukar öka trycket och värmen rätt mycket.

• Anonym

va bara tvungen att ta mig en sväng in i duschen :)

• Anonym

Jag gör det varje dag, gärna innan jag skall sova eftersom det är så avslappnande och gör att jag kan sova gott.

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Ett par gånger per vecka kanske. Både med duschen eller med min rabbit..

• Anonym

Jag gör det aldrig ensam,däromot nästan alltid när min man och jag har sex ,då använder jag min rabbit och min man tittar på,då blir han kåt igen och så kör vi en gång till..........

• Anonym

Anonym (supertips)

Oj inte tänkt på det! Låter najs...ska ta slut på min deo nu haha

För att svara på TS....i stort sett varje dag när det inte blir sex me sambon. jättebra förhållande o sexliv...bara jag som har större sexlust än han.

• Anonym

anonym supertips, nu går jag omedelbart och tömmer min deo för jag lever i ett förhållande men min man har aldrig slickat mej så jag har fått leva på fantasier och minnen av det i 5 år!Han har aldrig slickat nån så det är inte mej det är fel på,hehe.
    Tack för tipset!!

• Meddelande borttaget
  • Anonym

sprang alla iväg å körde me deon nu eftersom ingen svarar?hahaha

• Anonym

låter fingrarna ta sig en vals...

• Anonym

anonym härligt: hihihihi gnidandes mot ett kuddhörn,hihi, hoppas det är din egen kudde och inte en gästkudde nej jag sämtar bara men det lät så roligt.
    Denna omtalade kanin, är det så att den sätts i båda hålen??på vilket sät är den så skön??Går den på batteri??

• Anonym

sämtar,,,hahaha, skämtar ska det ju stå.

• Anonym

gör det inte så ofta.. men när det händer så kan även jag få för mig att det är någon ande i rummet, haha.

då man var riktigt aktiv kunde man onanera med hjälp av duschen, fingrar, tandborste.. ja det mesta kåt hela tiden.

• Anonym

Brukar mest bli massage av clitoris, lite från ena sidan liksom.
    Har en stor repertoar av sexfantasier också, som gör mesta jobbet.

• Anonym

deotipset verkar lockande, men aldeles för mycket förarbete innan. annars verkar det vara det mest intressanta tipset på den här tråden hahahaha

• Anonym

Hm deo med kula... Måste skaff amig en sån. Varken jag eller gubben har sån vi kör sån där deostick eller vad det heter. Nåja men nu vet jag ju vad jag ska köpa... Hehe

• Anonym

På mage med fingrarna eller något vibbrerande ur min leksakslåda

Svar på tråden Hur onanerar ni??