Inlägg från: MajaLarsson |Visa alla inlägg
  • MajaLarsson

Träningsprogram Crosstrainer

crosstrainer finns på gym! googla fram en bild så får du se hur den ser ut!

diamonden: hehe, måste bara säga att jag e extremt otränad å jag klarar inte mer än 20 min, max! första dagarna klarade jag precis 10min...

lilltävan! precis löpt mig en crosstrainer, coop hade rätt billiga nu så jag passade på!
    första dagarna klarade jag inte längre än 10min, blev skittrött efter bara 2min!
    då körde jag varje dag bara för att 10 min räknas knappt som träning...
    nu försöker jag köra 20min varannan dag en tid för att se hur det känns! kör på det lättaste oxå, för jag vill framförallt få mer kondis, inte muskler bara!

jättebra tråd förresten!

• MajaLarsson

lilltävan: kör lite olika, beror på vad jag orkar... men oftast kör jag två min framåt, två bakåt osv... å nån min kör jag jättesnabbt för att sedan köra lite lugnare... inget schema direkt... måste göra lite olika annars skulle jag inte stå ut så länge, hehe! den jag köpte kostade 1695:-... vad e din för märke??
    när jag har på det lättaste så e det bra med motstånd iaf, fast d kanske e jag som e klen

• MajaLarsson

annapanna: HUR orkar du?? e slut efter 2 min, resten går med ren vilja!
    e du van vid att röra dig lr hur får du det att funka?? hur länge har du hållt på å har du sett några resultat?? jag KÄNNER bara resultaten, ej visat sig på vågen lr måttbandet än men har bara hållt på i drygt en vecka...

• MajaLarsson

jag köpte ju som sagt min på coop...tror d finns i sportaffärer, dom e nog dyrare men alldeles säkert bättre oxå!

• MajaLarsson

annapanna: då förstår jag att du orkar mer iaf, både tränat innan å haft din ett litet tag!

Svar på tråden Träningsprogram Crosstrainer