• Nericia

Gå ner i vikt!

jag såg lite på förkväll i dag på tv.då hade dom en dietist där som dom fråga om vad hon tyckte om cambridge mfl. hon tyckte inte om såna metoder, dom var väl bra för stunden, men de flesta klarar inte att hålla sin vikt sen när dom slutar med det. så då kan ju jag räkna mig som rätt så normal. för jag gick upp direkt när jag slutat med cambridge.

så hennes tips var att röra på sig och att äta mindre. och nyttigt förstås.

så nu jädrar är det jag som tänker röra på mig denna vecka. nu ska jag ner i vikt.

ja detta var bara lite kvälls pladder, nu ska jag kojsa.

• Nericia

hej tjejer! ja man blir verkligen peppad när man läser i denna tråden. med maten går det väl rätt så bra för mig nu,i varje fall igår och idag( åt inget efter kl 18) får se hur länge det håller i sig, men dessa promenader, jag går varje dag men då tar jag ju med mig hunden, och hon ska ju stanna överallt, jag blir galen på henne. å jag får dåligt samvete att gå utan henne. men imorgon måste jag upp på stan och fixa saker, då tänker jag gå, lämna bilen hemma. å jag tänker inte titta på lisa (min hund) för när hon tittar med sina bedjande ögon så får jag så dåligt samvete. å så tar jag med henne, och så får jag stanna nästan vid varje buske.haha.

åh ni är så duktiga som orkar träna. jag har så svårt för det där.

• Nericia

Eija 77: tack själv, utan er skulle det inte vara någon bra tråd. Idag sa gubben till mig att han aldrig sett mig så bestämd någon gång förut när jag försökt gått ner i vikt, det är roligt att höra. för nu ska jag gå ner.

i helgen ska jag och min man och svärföräldrar ner till kiwik och då blir det väl äta ute på restaurang. men jag ska försöka vara duktig och äta lite och nyttigt. nu ska jag ner och äta innan klockan sex. haha jag har fått nippran på det där med klockan sexGlad!

ha det bäst allihop!

• Nericia

go kväll på er alla! det var svårt att komma in hit på sajten, undra om det varit något strul eller om det är min dator som krånglar.jaja. då har man fuskat ikväll. vart bortbjuden ikväll och dom ville bjuda på kvällsmat, så där rök min ej äta efter klockan sex, men jag kan säga att jag mådde inget bra efteråt. jag var ju egentligen inte hungrig. så nu har jag cyklat och gjort sit ups här hemma.jag mådde tjuvtjockt efter att jag ätit. magen har väl vant sig nu att ej äta på kvällen, ja jag vet inte.

kirita: va duktigt du är som ej äter godis, det är den svåraste biten för min del. smågodis är ju så gott.

go natt på er alla.

• Nericia

Hejsan allihop! har varit borta i helgen och bott på hotell, blev ju lite mat ute och så. men inget godis. imorgon är det vägning som gäller.

det känns som jag har ätit mycket, så säkert har jag nog gått upp. känns så ivarje fall.haha.få se imorgon.

lycka till alla inför nästa vecka med träning å allt!!!

• Nericia

Längd/startvikt / nuvarande vikt / målvikt

Carro29: (158cm): 85 kg / 83 kg/ 65 kg
    Jenny o Nike: (175cm): 79 kg / 78,8 kg / 69 kg
    Snutte o Snuttan: (161cm): 75 kg / 73,7 kg / 60 kg (-1,3 kg)
    Sessan: (160cm): 60 kg / 57,0kg / 50 kg
    Betania: (175cm): 87,5 kg/84,3 kg / 70 kg
    Eija77: (168cm): 79,9 kg/78,7 kg/65 kg
    Marlean: (180cm): 93kg / 92kg / 85kg
    Princess Leia: (161cm) 89kg / 75,5kg / 60kg
    Rasmus06: (161cm): kg/60kg/ 54kg
    maddeofreddes: (168cm): 98 kg/ 98 kg/ 90 kg (till att börja med)
    Lenafena:(160cm) 94,6/ 88,3/ 78 (mål innan februari slut-07)
    Karita:(170) 97.20kg/95.40kg/65kg (till att börja med)
    Cassanna:(164cm) 91 / 85,5 / 75 (till att börja med)
    Jenny1978:
    Soffi86: (165cm) 82-84/73,6/60 (helst runt December)
    danitra: (164cm) 75 / 73 / 55 - -2kg
    Eddiesmamma:70/70/65 (till att börja med)
    Miha: (164cm) 89/84,5/70 (till jul tack :)

Ja ett kilo till hade jag visst gått ner. kul men man hade ju hoppas på mer. men men ny vecka, nya tag.

• Nericia

Först är det då längden och sen startvikt osv.... som du kan fylla i om du vill. välkommen hit.

Längd/startvikt / nuvarande vikt / målvikt

• Nericia

betania: jo det är ju roligt att det är ett kilo mindre, jag trodde att jag skulle ha gått upp istället. åt så mycket mat i helgen. man vill ju så gärna se en stor förändring på en gång.

• Nericia

du har så rätt. det är bara att fortsätta tänka nyttigt.

• Nericia

hej på er alla, och nytillkomna.

här går det på, inget godis än så länge. har faktiskt fusk vägt mig och står still på 83 inget roligt.
    man tappar lite hoppet när det inte ändrar på sig. man vill ju att det ska gå fort.haha, otålig som jag är.

Nu ska jag tillbaka till jobbet. så vi syns alla på måndag, då gäller det........vägning!!!

Trevlig helg på er!!!

Svar på tråden Gå ner i vikt!