• SDS

Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL

Av alla ställen.... brukar inte handla där.... men detta är andra gången jag hittar skitcoola kläder... Inte några tråkiga nallar eller hundar... eller töntiga tryck!!

Tom min syster som är hårdrockare godkände kläderna

På kapphal..*Svårt o komma över*

.::Stolt mamma till två crazy Djurgårdspojkar::.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-20 20:48:05:
    ALLA tycker olika...

detta är VÅR stil... Vi gillar detta.. så är det...

vissa gillar nallar och dessa tråkiga hm kläder..

så är det bara...
  • Svar på tråden Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL
  • SDS
    Avelyn skrev 2006-09-20 20:51:08 följande:
    Har alltid gillar Kapp Ahls barnkläder Inte ett dugg förvånad över att du gjorde fynd TS. Bra affär.
    aldrig handlat där innan.. gick bara in där för nån vecka sen för att DIFbutiken var tillfälligt stäng o jag ville ha nått o göra snacka om nya favvo affärn
  • Tesie

Måste säga som Alveline, jag är inte alls förvånad över dina fynd där.. de har snygga kläder..!

• Lillenlillen

Själv tycker jag inte alls om tryck på barnkläder (speciellt inte ord, bilar, prinsessor, Disneymotiv, Snobben eller Nalle Puh!). Mönster däremot kan ju vara jättefint! Men jag förstår absolut att du gillar de där om du gillar "coola tryck".

För den som inte gillar tryck tycker jag Lindex barnavdelning är över förväntan numer, liksom vissa delar av H&M:s (de delar som inte intagits av Nalle Puh eller Snobben). Och jag hoppar gärna över Bamse- och Fixdelen i Lindex kollektion :)

Om jag ska vara lite mer positiv så älskar jag benvitt, grått, militärgrönt, klarrött, randigt och matchat (fast inte synligt genomtänkt och aldrig bara en eller två kulörer på hela barnet)

//Kanske tråkig, men ändå klädälskare ;)

• Lillenlillen

Vermilion: Fast nu när jag såg din Adam så måste jag nog omvärdera mina åsikter, vilka otroligt fina kläder med tryck. I love them! Bäste var linnet med bilarna framifrån, inte alls som de tråkiga man ser överallt... Wow!

• SDS
    Lillenlillen skrev 2006-09-20 20:59:50 följande:
    Själv tycker jag inte alls om tryck på barnkläder (speciellt inte ord, bilar, prinsessor, Disneymotiv, Snobben eller Nalle Puh!). Mönster däremot kan ju vara jättefint! Men jag förstår absolut att du gillar de där om du gillar "coola tryck". För den som inte gillar tryck tycker jag Lindex barnavdelning är över förväntan numer, liksom vissa delar av H&M:s (de delar som inte intagits av Nalle Puh eller Snobben). Och jag hoppar gärna över Bamse- och Fixdelen i Lindex kollektion :)Om jag ska vara lite mer positiv så älskar jag benvitt, grått, militärgrönt, klarrött, randigt och matchat (fast inte synligt genomtänkt och aldrig bara en eller två kulörer på hela barnet)//Kanske tråkig, men ändå klädälskare ;)
    ja precis.. hittar massa fina kläder på HM oxå.. dock utan tryck.. jo kanske om de står football eller någon siffra...*sport tokiga* men inga andra tryck...

Lindex bojkottar jag....
  • LindaLKPG

Jag är säkert löjlig, men det tar emot att sätta på små barn kläder m döskallar på - huga!

• Avelyn

I bland kan man inte köpa det man själv gillar enbart... de kläder jag inhandlat till barnen som jag själv älskar vägrar de använda. Mina barn är ju lite större och går i skolan. De vägrar de bruna snygga kläder jag hittar. De ska vara döskallar. Då blir de lyckliga. Var inte så galen i dem till en början, men efter deras förtjusning har jag börjat gilla dem med

• Albins morsa

Vi köper nästan alla kläder på kappahl. Det är de som har bäst kvalité faktiskt. Jag tycker dessutom att de har mycket snygga kläder, nu har jag bara kollat på grabbkläder så hur det är med tjejkläder vet jag inte. Men det finns både tuffare å lite mildare.

• SDS
    NeasMamma skrev 2006-09-20 21:20:53 följande:
    Hittade en svart body inne på Mique av alla ställen. Med döskalle på bröstet. Ganska cool. KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
    på mique har dom kläder? får kika imorn
  • Stranden

jag köper ofta på kapphal till barnen,och till mig.

• Jessica24

Jag älskar KappAhl´s kläder.
    Söta, fina och snygga till BRA priser som gör att man kan handla MYCKET. Flört

♥ Victor 14/3-2006 ♥
Svar på tråden Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL