Hyra bilbarnstol, bra/dåligt??
Hejsan
Undrar om det är någon som har bra/dåliga erfarenheter av att hyra bilbarnstol???
Hoppas någon vill dela med sig.
Kram
Hejsan
Undrar om det är någon som har bra/dåliga erfarenheter av att hyra bilbarnstol???
Hoppas någon vill dela med sig.
Kram
Bra fråga...vill oxå höra vad ni har att säga.. Står i valet och kvalet om vi ska köpa eller hyra!
Vi ska hyra den första bilbarnstolen (0-9mån). Här kostar det 25? för nio månader. Det är ju så kort tid som man använder bilstolen. Tyvärr är dom ganska gamla modeller som de har här. Vill ju helst ha nytt och fräscht till nya lill*n. Hälsningar BomBom
Ska bara tillägga att man i Stockholm inte hyr ut babyskydd mer än veckovis. Jag var hos en affär som rekommenderades av NTF och fick det svaret. Snopet.
Så nu måste vi köpa istället.
lurksmulan
Babyland eller om det är Babyplanet hyr ut längre perioder... Tror att de tar a 75 kr /mån - i Stockholmsområdet!!
vi hyrde vårat baby skydd de första 6 månaderna..... sedan har vi köpt en bilbarnstol .......
vi är helt nöjda med den vi hyrde..... de genomgår ju en koll innan dom hyrd ut...... annars tyckte vi det va mycke pengar för ett skydd som bara används i max 6 månader...... det e ju pengar som jag tror man har svårt att få igen... de flesta vill inte köpa begagnade för man har ju ingen garanti att den inte varit krockad ( om man inte känner dom).
lycka till
Finns något som heter hyrköp vilket vi gjorde. Man köper stolen men lämnar tilbaka den efter nio månader och får halva summan tillbaka.
Det gjorde vi och det var ju toppen!
Vi kommer hyra av BB i västervik (skall ju föda där). Där tar dom 300kr för 8 månader.
Billigt smidigt och säkert.
jag köpte egen beg babyskydd. Vill inte känna att jag inte kan göra som jag vill med det och att jag måste tvingas vara "försiktig" och orolig. Fick ett bra pris och sen säljer jag den ju.
Sen bilstol från 8mån-4år köper vi för det ska man ju ha länge!!!
Jag har också funderat på att hyra. NTF hyr ur för 300:- för 9 månader. Här i Gbg hyr NTF bara ut stolar för 0-9 mån, men på endel andra ställen verkar det som dom hyr ut även större.
Vi hyrde av NTF. 300 kr för 9 månader. Jättebra tyckte vi!