nattsnack
ja vill ha nåra att prata med i natt ja jobbar fy vilket trök
ja vill ha nåra att prata med i natt ja jobbar fy vilket trök
annabu: Vad hände då? Det vanligaste är nog att man försöker torka kläder som trillar ner.
Jo, det är sant. Man får ju vara hemma ett tag sen.
NicoleSthlm
Ja du... kanske LITE för tidigt med pannan, men kom i håg det när hon blir äldre!
Nä då är det nog bara att gilla läget... Grattis till underverket!
Annabu: Tack!!
Däremot så ska jag sno en grej från Desperate Housewifes som jag ska kära på Emilia när hon är äldre! Ska alltid ha en liten lapp med mig där "tomtens" nr står på o hota med att ringa till tomten o säga att hon har varit stygg om hon inte sköter sig! O alla vet att stygga barn får inga klappar!
men stämer det ja skrv... en varing till blivande pappor
phil
Nä det är en ved eldad och det började brinna i taket som hade en massa torrt spån i sig.. dessutom fel rör, blev jättevarmt. Men nu är det åtgärdat! Bastun har ALDRIG blivit varm så fort som den kvällen.. 80 grader på en timme
Har ju tagit i hop det med en halvfinne så det har blivit bastu varje kväll i sommar! och det har inte brunnit nåt mer, så nu borde gubbarna gjort rätt!
NicoleSthlm
hihi jo det brukar funka! Hos oss bor det småtomtar i väggarna som ser ALLT dom gör, sen rapporterar dom till stortomten!
Dom små bor även i träd, lyktstolpar mm för att det ska funka utomhus!
när slutar ni era jobb då
Annabu: Hahahahaha... får jag sno det från dig? *skrattar hysterikt* Kan verkligen se dom små liven titta i träden efter småtomtarna....
Är här till 7! Han som sover i jouren i natt brukar inte komma så mycket tidigare, vissa kommer redan halv6 och då är det skönt att åka hem!