Inlägg från: Mrs Mattsson |Visa alla inlägg
  • Mrs Mattsson

Katt (mjau)

Roisin Dubh skrev 2006-09-22 08:48:39 följande:
    Ja han är en stöddig hankatt men när han öppnar gapet kommer något av det fjolligaste pip som finns. Fast jag brukar säga att det matchar hans rosa nos. KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
    haha så skön misse
    ♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson

RD haha så fiiiiina o söta bilder du ahde på missarna

♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson

på tal om tunga katter...
    jag vet en som har 4 katter som är så FETA att dom ser ut som strandade valar när dom ligger ned ÄCKLIGT o det är synd om dom
    det är äckligt o gosa med dom för dom är ingte mjuka o mysiga dom är hårda för dom är så feta

♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson
    Roisin Dubh skrev 2006-09-22 09:16:58 följande:
    Ja det är synd om djur som är övergödda. Det är visserligen svårt att hålla koll när man har flera katter för en del är mer matvrak än andra. En av mina hankatter äter på tre ställen, hos mig och hos två grannar han gjort sig kompis med. Men han är så aktiv så han håller figuren ändå. Däremot har jag en liten stackare som jag måste ta till veterinären nästa vecka för hon har rasat i vikt. Trots att hon äter bra och har avmaskats. Nu väger hon 2,2 kg. Misstänker att hon har cancer och att vi inte får hem henne igen när vi åker iväg med henne. *vill inte* KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
    dom jag vet deras katter är innekatter så kan inte motionera som dom borde, o visst det är jus vårt när man har flera katter men ALLA katter är övergödda så borde dom dra ned på maten för alla istället
    ♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson

oh *hejjar* tack för alla röster

♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson

RD har kikat lite närmre på din misse, asså shit vad häftigt mönster den har o även i ögonen! ser ut som han sminkat sig med svart kajalpenna

♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson

är tävlingen över? eller? när?

♥Min familj♥
  • Mrs Mattsson
    nästa tema blir

HÖSTLÖV
    ♥Min familj♥
Svar på tråden Katt (mjau)