• Anne M

Katt (mjau)

Omröstningen pågår i ett dygn, vinnaren bestämmer nästa tema i låt dig inspireras Skrattande.'

1.jpg  2.jpg  3.jpg  4.jpg
               1                        2                          3                         4

5.jpg  6.jpg  7.jpg  8.jpg
               5                         6                         7                        8

• Svar på tråden Katt (mjau)
  • vickis75

Jamar? Nu blir jag ju nyfiken!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Han kan få låna lite från vår ena hankatt (klon på bild nr 3) - jag tror han är hörselskadad för han jamar nåt så in i bängen istället! *suck*

Börjar så fort han får se vårt hus och yyyylar som besatt hela vägen hem sen. Han låter som om han är svårt skadad - tar i så rösten spricker.
    Förvirrad - helt enkelt!
  • Mrs Mattsson
    Roisin Dubh skrev 2006-09-22 08:48:39 följande:
    Ja han är en stöddig hankatt men när han öppnar gapet kommer något av det fjolligaste pip som finns. Fast jag brukar säga att det matchar hans rosa nos. KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
    haha så skön misse
    ♥Min familj♥
  • vickis75

Haha, det kke är det som är problemet - mindervärdskomplex?!
    Vår andra hankatt är en skogis och större - han jamar lite lagom sådär...

Iofs är båda mina katter monsterstora, men skogisen är större än den här... Tusse vägde 10 kg när han var i sin glans dagar och Figge 6. (Ingen av dem var tjocka utan det var 10 kg muskler)

Förvirrad - helt enkelt!
  • Mrs Mattsson

RD haha så fiiiiina o söta bilder du ahde på missarna

♥Min familj♥
Svar på tråden Katt (mjau)