Inlägg från: Rosa Bubbelgum |Visa alla inlägg
  • Rosa Bubbelgum

Bäckenleds inflammation!!!!

Jag skall till läkare på torsdag då jag har fått ont i min ländrygg ner mot rumpan. Det låser sig. Jag hade ont på precis samma ställe när jag var gravid, och jag hade svår foglossning. Nu strålar det ner i benen och har fått domningar i benen.
    Jag undrar om det kan vara samma som du har. Jag har aldrig hört talas om detta men man kan ju få inflamation på andra leder så varför inte där? Jag undrar även om du har ont ut på sidorna mot skinkorna också. Jag kanske skall ta på mig mitt bälte så känns det bättre?
    Ja vi får väl se vad läkaren säger, kan ju fråga henne om detta.

• Rosa Bubbelgum

Jag har så som du beskriver det också. Ja vi får väl se vad läkaren säger. Jag äter värktabletter nu men de hjälper inte. Jag kan knappt sitta och när jag står upp så kan jag inte belasta mitt högerben då det känns som ländryggen ska låsa sig. Det är lite jobbigt då vi har två barn att ta hand om och behöver bäras, och min man är mycket borta och arbetar just nu.
    Jag vaknar på morgnarna så har jag en svidande värk i ryggen. Jag har skämtat om att jag kanske är gravid igen men det är jag inte.

• Rosa Bubbelgum

Nej jag har inte varit hos någon sådan då jag har dålig erfarenhet av dem. Jag har en whiplashskada sedan 14 år tillbaka och kiropraktorn bara förvärrade skadan. Jag fick hjälp av min sjukgymnast att bli bra genom akupunktur och massage så idag har jag nästan inga besvär. Jag kanske ska ta kontakt med henne igen och se om det är något hon kan hjälpa mig med.

Svar på tråden Bäckenleds inflammation!!!!