• FrökenH

Bäckenleds inflammation!!!!

Hej! Jag har inget svar åt dig...utan en fråga.
    Hur märkte du att foglossningen gick över i inflamerad bäckenled??

Har själv problem med foglossning, lite mer än ett år har jag gått med det. Fick du någon slags hjälp med foglossningen??

Hmm..det blev lite mer än en fråga.

• FrökenH

Min foglossning har ju blivit bättre. När den var som värst kunde jag inte gå, nu känner jag känner av hela ryggen, svanken..lite som ett T som du beskriver det. Mest på vänster sida. Det gör ont hela tiden men varierar med styrka från dag till dag. Har du lika ont hela tiden eller kan du känna att det är mildare någon dag?

• FrökenH

Huggtand: Har du provat att gå till en kiropraktor eller naprapat? Det låter ju som du har låsningar - de brukar kunna hjälpa till att fixa sånt.

• FrökenH

Huggtand: Usch då.-Nej, då skulle jag oxå undvika dem! Kontakta din sjukgym. igen istället!

• FrökenH

Jag har faktiskt ett bälte... Vet inte om det är ett sådant ni pratar om, det skaffade jag själv efter förlossningen. Inte ett sånt som ger stöd åt magen utan sitter runt höften. Är nog värt att ta fram det igen då, måste ju prova!

Tjaselisa: Tack för tipset ang. bälte efter aktivitet. Det måste jag testa, det är nog en av anledningarna att jag inte använder den idag. Känns så himla obehagligt att använda det när man rör på sig.

Svar på tråden Bäckenleds inflammation!!!!