Oj, var ska jag börja?
Han lägger sina galgar på min handduk när han har duschat, sedan lämnar han dem där. Jag flyttar över dem till hans handduk när jag ser det, sedan morgonen efter har han flyttat över dem till min handduk igen och så håller vi på tills jag tröttnar och säger till honom.
Han slänger sina använda thépåsar i vasken.
Han lämnar disk i diskhon även fast det finns massor med plats i diskmaskinen.
Om han lägger in saker i diskmaskinen självmant så är det teflonpannor som inte ska vara där så jag får plocka ur den och handdiska den eftersom jag alltid märker det när han gått till jobbet.
Om han får för sig att tvätta så stoppar han in tvätten i maskinen och sedan lämnar han den. Han verkar tro att tvätten torkar alldeles av sig själv hopknölad i maskinen.
Han är ALLTID sen. Om jag ringer honom på jobbet och han säger att han precis är på väg att stänga av datorn och komma hem om 20 minuter så måste jag alltid lägga på minst 1½ timme till det. Han är helt omöjlig när det gäller punktlighet.
Han tittar på fotboll med en outhärdligt hög volym varje helg i minst 3-4 timmar. Det är så högt att jag inte kan tänka så jag måste gå ut från lägenheten för att inte bli tooookig.
Han har spenderar ungefär 2 timmar vaken tid hemma under veckorna om han inte är ute och reser, men han förstår inte att han inte har tid att följa 7000 serier på TV så han spelar in dem och sedan till helgen har han typ 14 timmar av inspelade skitserier som han måste se.
Det var det jag kom på just nu, det kommer säkert mer. Jag älskar honom trots alla dessa irriterande små ovanorna vill jag bara tillägga. Han har fler bra sidor än irriterande