Inlägg från: Fiaoooo |Visa alla inlägg
  • Fiaoooo

Eldsmärke?

Nu är denn träd aäkert jättegammal men yänkte inflikna här ändå. Jag äridg 21 år, och har wtt wldamärke över hela kinden. Mima föräldrar var de som drev igenom att laserbehandlingen för barn under 18 skulle få genomgöras i sverige. Har gått på laserbehndlingar fr att jag var 1 år tills jag va ca 15. Mkt går bort men inte allt. Skulle ditt barn göra wn laser"op" be om narkoa för att fr gånf tiölgång gör dw väldiht ont. Jag har idag valt att sluta med laser eftersom att det är inte jättwmkt som går bort, men veckorn efter är otrolugt jobbiga. Ögatsväller upp och du är hwlt svart och brändskadad . Idg finns dwt så bra kosmetika , och även om du vill hjälpa din dotter aå kan dw oxå vara väldigt känsligy fär henne. Jag tänkte ibland att jag inte sög för mina föräldrar för att sw ville förändra mig. Vilket jag nuförstår var helt galet, de gjorse ju dwt för mig.. men jag tycker du aka vänta tilla hon blir lite äldre så att hon förstår å får bestämm själv :) ngt som är fint att vwta är att de finns ett talesätt om barn med eldsmärke, att gud har märktt sina mest älskade barn och sänt de till jorden för att förändra världen. Guds märkta änglar på jorden:) lycka till!!

Svar på tråden Eldsmärke?