Inlägg från: kozzan |Visa alla inlägg
  • kozzan

Om annons från blocket

när jag la ut anons på vår barnvagn kosta det 20kr så när jag ringde sa de att samtalet kostar 20kr och det var den summa som stod på räkningen... det måste blitt nåt fel med din annons. prova att lägga ut den igen...

världens finaste tjej finns hos mig
  • kozzan

det brukar va så att de två sista siffrorna i numret är vad samtalet kostar... den summan som sägs i telefon är det du ska betala för annonsen så stod det i mailet 40kr så ska rösten säga att det kostar 40kr. det kostar ju inte 30kr i telefonkostnad, har det aldrig gjort när jag satt in annons och jag har haft både barnvagn och bilar... du råka inte slå 70 istället för 40 i telefonnumret?

• kozzan

det jag mena var att du kanske ska ringa 099- 100 100 40 men råka slå 099-100 100 70.  har för mig att summan för samtalet är detsamma som de två sista siffrorna i telefonnumret... de kan inte veta vartifrån du ringer och priset dras inte förns du accepterat

• kozzan

hoppas du får svar... låter skumt

• kozzan

vad bra att det löste sig... vad jag vet kan man inte se hur många som tittat på den. det kan man om man har annons på tradera...

Svar på tråden Om annons från blocket