Inlägg från: Cotterpin |Visa alla inlägg
  • Cotterpin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Hänger nog här inne med, men har inte min länk i listan. Har hållt på alldeles för länge för att få ett pluss och vill inte få upp förhoppningarna när det knappt finns någon chans alls.

• Cotterpin

Snicegirl, har hållt på över 6 år nu..
    Utredning pågår och jag skall till ferten imån och se hur vi skall gå vidare, troligtvis blir det mer pergotime.

• Cotterpin

Snicegirl,
    Jag har i perioder kört äl-tester som komplement till tempningen men tycker inte dom bidrar såå mycket. Dom gav mer innan man såg sitt egna mönster, dvs hur kroppen fungerar.
    Har man bara sex varannan/var tredje dag under HELA perioden (dvs under hela perioden man kan få äl) så har man gjort tillräckligt för att bli gravid.

• Cotterpin

Dulia,
    har också haft älvärk/mensvärk sedan äl. Fruktansvärt öm över bägge äggstockarna är jag med.. *himla med ögonen*

• Cotterpin

Dulia,
    Tja.. *funderar lite* älvärk får man väl av att äggblåsan växer och till slut spricker? sedan kan det göra ont/svida när vätskan som fanns i äggblåsan sipprar ut i buken.
    Sedan kan man ha ont pga cystor också (dvs tomma äggblåsor). Men det får vi inte hoppas på!

• Cotterpin

Havssol, har inte sett någonstans att låg kroppstemp skall kunna påverka så det hoppas jag verkligen inte!

• Cotterpin

fealin,
    det är inta alla som dippar innan äl dock
    Fast om man är gravid så sjunker inte tempen i samband med bim utan ligger kvar högt!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*