~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Hänger nog här inne med, men har inte min länk i listan. Har hållt på alldeles för länge för att få ett pluss och vill inte få upp förhoppningarna när det knappt finns någon chans alls.
Hänger nog här inne med, men har inte min länk i listan. Har hållt på alldeles för länge för att få ett pluss och vill inte få upp förhoppningarna när det knappt finns någon chans alls.
Snicegirl, har hållt på över 6 år nu..
Utredning pågår och jag skall till ferten imån och se hur vi skall gå vidare, troligtvis blir det mer pergotime.
Snicegirl,
Jag har i perioder kört äl-tester som komplement till tempningen men tycker inte dom bidrar såå mycket. Dom gav mer innan man såg sitt egna mönster, dvs hur kroppen fungerar.
Har man bara sex varannan/var tredje dag under HELA perioden (dvs under hela perioden man kan få äl) så har man gjort tillräckligt för att bli gravid.
Havssol, jag ligger också rätt lågt i temp, det är ingen fara!
Dulia,
har också haft älvärk/mensvärk sedan äl. Fruktansvärt öm över bägge äggstockarna är jag med.. *himla med ögonen*
Dulia,
Tja.. *funderar lite* älvärk får man väl av att äggblåsan växer och till slut spricker? sedan kan det göra ont/svida när vätskan som fanns i äggblåsan sipprar ut i buken.
Sedan kan man ha ont pga cystor också (dvs tomma äggblåsor). Men det får vi inte hoppas på!
Havssol, har inte sett någonstans att låg kroppstemp skall kunna påverka så det hoppas jag verkligen inte!
fealin,
det är inta alla som dippar innan äl dock
Fast om man är gravid så sjunker inte tempen i samband med bim utan ligger kvar högt!
fealin, om du vill se en knepig kurva så kan du titta här:
www.fertilityfriend.com/home/cotterpin
Nää, jag vet, lägger bara in den vid behov