~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Det är alltid surt att få veta att man inte fungerar "som en kvinna skall", men det är otroligt skönt att få hjälp så att man faktiskt kan bli gravid!
Det är alltid surt att få veta att man inte fungerar "som en kvinna skall", men det är otroligt skönt att få hjälp så att man faktiskt kan bli gravid!
Jozfein, dom flesta utreder inte innan det gått ett år.
Dom räknar tyvärr sedan senaste graviditeten. Det krävs 3 ma/mf för att dom skall utreda innan.
Naturligtvis kan man alltid utreda privat, men det kostar en del.
Fru JD, visst gör den!
men eftersom denna är på pergo och den förra inte var det så är det rätt stor skillnad på dom.
min dotter Julia, ta upp saker? varför skulle man inte få göra det?
Jag tycker det tar olika hårt varje cykel, vissa gånger är man nog mer inställd på det än andra.
Morrn på er! tempen sjönk något idag
min dotter Julia, första dagen med rött blod räknas som dag 1, dvs det skall vara mer än flytningar (blodblandade flytningar betecknas spottings).
Min temp fortsätter att sjunka...
myliten, tempen är tagen ca 45 minuter sent idag (klockan ringde inte). Men jag kände att jag var kall och hade sovit dåligt (men över 3 timmar). Så vi får se vad tempen imån säger..
Fru JD, vi får se vad som händer imorgon! min brukar inte dippa förrän en bit in i nästa kurva egentligen.