Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Cotterpin: visserligen en sänkning, men inte så stor! Ser fortfarande bra ut, tycker jag

Jessica26: Trenden med sjunkande temp är bruten. Spännande!

Själv har jag fått mitt kryss nu (precis vad vår spådam jessica26 förutspådde redan för tre dagar sedan )

• myliten

Snice - Äsch då! Vilken tråkigt morgon för er. Hoppas att resten av dagen utvecklas bättre. Kramar!

Cotterpin - ner idag. Men en vit plupp - vad beror den på? Är dagens temp tillförlitlig?

Jam, Jam, hur går det?

Jessica26 - så där ska det se ut Snygg höjning!

Äppelblomman - trifasiskt på G ? spännande!

• myliten

Visst kan man få ÄL dag 9, om man har en kort cykel... Låter på dig som om din cykel normalt är regelbunden, med undantag av förra månadens. Kanske lite tidigt att tro på ÄL redan? Men flytningarna verkar ju stämma !

• myliten

Pilsa: måste erkänna att jag inte kan utläsa något av din kurva ... Men vilken tur att övriga tecken på ÄL verkar vara så tydliga: flytningar, ÄL-test, symptom! Och bättre tidig ÄL än sen, eller hur?

• myliten

fealin - så tokigt ser det väl inte ut med timingen ?

• myliten

pellan72: man ska ta tempen direkt när man vaknar varje morgon, viktigt att det är vid samma tidpunkt också! Bäst är väl att börja vid mens, ju fler tempar man har innan ÄL desto lättare att se när tempen har ökat. Men det skadar förstås inte att börja vid någon annan tidpunkt heller!

• myliten

Jessica26 - var läser jag?! Ett plus! Hurra! Så ska det se ut! Om jag tyckte det var roligt att min kurva liknade din förut är det ingenting mot vad jag tycker nu

Cotterpin, Havssol - Beklagar. Kramar!

• myliten

Så roligt, så roligt med ett plus i tråden igen! Vet att jag redan grattat jessica26 men jag kommer på mig själv med att sitta och mysa över plusset!

• myliten

Pilsa - hoppandet gör ju tempandet lite svårtolkat, men med starka plus på ÄL-test som fertila flytningar så stämmer ju mycket nog! ÄL under senare delen av idag, skulle jag gissa utifrån det. Men det kan ju förstås också vara imorgon det släpper... Hur som klara väl sig ägget uppemot 24 h, och spermierna flera dar, så mys igår och imorgon borde väl vara bra nog?

• myliten

Snice, hur går det för dig? Någon mens i sikte?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*