Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

ofir1: dagens höjning ser ju jättefin ut! Blir kul att se var morgondagen för med sig i temp-väg. För ett kryss krävs väl tre dagar med ett högre snitt än de föregående sex dagarna, eller något sådant?

Och det var värst vad många BIM som blir M. Nu är vi värda pluss i massor, vi som tempar och kämpar !

• myliten

Ofir1 - hm, när du väl börjat få starka plus är det ingen ände på det! Tyvärr har jag ingen aning om svaret... Temperaturen framåt kommer nog att utvisa - och det ser ju hur som helst ut som om ni har hållit i gång, så ur den aspekten gör det nog ingen skillnad !

• myliten

Ankiz - GRATTIS!! Vad kul! Hoppas att detta startar en riktig plustrend!

Ofir - gillar din optimism (om att fördelarna med lång cykel är att 14 dagar mellan ÄL och BIM ter sig kort i jämförelse )!

• myliten

Varning - intimt!

Behöver råd: hur ser man skillnad på eggwhite- flytning och sädesvätska? Hade något som jag i gläderus tolkade som eggwhite på förmiddagen idag, men sedan slog det mig... Kan det vara rester av gårdagskvällens mys? Kan det finnas kvar så länge?

• myliten

oj, glömde:

Välkommen, KEK! Ja visst är det ett trevligt gäng här?! Välkommen med din kurva!

Pilsa - vad dumt! Avskyr när de bara viftar bort något utan att erbjuda alternativa förklaringar, typ för din höga temp, dina symptom, din uteblivna mens etc. "Problemet"/Gåtan kvarstår ju!

• myliten

Ofir1. Hmm, klurigt. 3+0 har väl ägget knappt fäst? Så det verkar tidigt för skador? ? Skulle du kunna ringa sjukvårdsupplysningen och fråga? Jag har positiva erfarenheter av hjälp därifrån (inte just i denna specifika fråga, dock )

• myliten

korpan - tack! Får göra vattentestet nästa gång. Testade i alla fall att stretchade - gick att töjja "hur mkt som helst".

Någon som vet hur länge sperma kan dyka upp och skoja till det med EW-flytningarna?

• myliten

Ofir1: kanske hade varit mindre utsatt för strålning om det legat i stortån, det är ju längre från tänderna och strålningen
    Tänkte mer som så, att män får väl röntga sig trots att de har hela lagret med sig? Räknar man med att även simmarna på lagret tar skada av röntgen, eller är det bara när de är "på plats" hos oss?
    Som sagt, jag brukar använda sjukvårdsupplysningen som livlina. Men fråga publiken (=FL) är ju förstås suveränt det också

• myliten

Pilsa: hur gjorde de grav-testet på dig idag? Urin eller blod?

Du har ju varit gravid tidigare - så du vet ju lite mer vad du pratar om när det gäller symptom också (än nybörjare som jag själv )! Håller med dig om att det är för tarvligt OM du nu har grav-symptom utan att vara gravid - men än är jag inte beredd att kasta in handuken i frågan!

• myliten

Korpan - här har vattentestats och klumpen behagade bete sig som Eggwhite! Och mycket är det! Hurra hurra hurra - OM det är så att detta betyder att ÄL är på G ! I sådana fall har jag kapat rejält mot mina två senaste kurvor. Dock inget utslag på ÄL-test än. Men känningar i ryggslutet (där jag inbillar mig att det ska kännas under ÄL-tider) .. Vad tror ni, kan det vara ÄL på G (jag VEEEEET, det lär visa sig med kommande tester/tempar - men ändå! )

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*