• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack Snice för att du ger mig förhoppnignar. Tyvärr känner jag mig inte gravid och inväntar mensen imorgon.
    Vi får se hur kurvan ser ut imorgonbitti. Jag har aldrig gått över tiden för mensen så då borde tempen sjunka imorgon...eller hur?
    Än sålänge känner jag ingen mensvärk. Men på mornarna har jag haft som sammandragningar innan jag kliver upp. Det brukar jag inte ha. Förra graviditeterna har jag haft sammandragning under hela graviditeterna....oj vad man spekulerar fram o tillbaka...
    det är tråkigt att man inte har någon tidigare kurva att jämföra med. Jämför nu med en som jag hittade på chart gallery. Bilden finns i mitt bildgalleri. Den gröna kurvan är min...

• fealin

Men vad kul!!!!
    Bättre ett svagt streck än inget alls!!!
    Tom spökstreck är bättre än inga streck alls..

• fealin

oj..vilken fin ökning idag Pilsa!!!
    Grattis!!!
    Min kurva gick ner idag....så det är nog bara tt vänta på mensens intågande..

• fealin

bäsebus: Japp det är första gången....och jag har förstått att det inte var så bra att tempen sjönk diag...hur långtinnan mens brukar den sjunka? och hur mycket sjunker den?

• fealin

Tack för peppningen Ankiz! Det är ju svårt när man har första l´kurvan att tittta på bara. Men man stirrar sig ju blind på säkningen....även om den bara är på 0.1.
    Jag var tvungen att gå igenom "alla" kurvor på chart gallery och kolla om man trots allt kunde vara gravid trots en tempsäkninge..jag inser att man faktiskt kan det. Men då vet man ju inte hur "rätt" dom har empat som finns med i galleriet.
    Jag har alltid regelbundenh mens och nu har ju snart halva dagen gått och ingen tant röd i sikte..hon brukar dyka upp till förmiddagsfikat.. Men hon kanske föredrar eftermiddagskaffe idag..

• fealin

ber om ursäkt för alla kosntiga ord med för några eller för många bokstäver...så blir det när man skriver utan att titta men fryser om fingrarna...dom hinner inte riktigt med då...

• fealin

Babynr1: Kul att du fick en ökning idag!!! Dag 13 DPO förra månaden hade din temp börjat att sjunka...

• fealin

Tack myliten!!! Jag behöver alla tummar som finns!!! (utan just tantens då.. )

• fealin

Tack Snice = = Oväntade besök för ett lila kaffe vill vi inte ha.
    Min VIP går också ut nu om några dagar men jag tänkte nog forsätta med det. Egentligen säger dom ju inte så mycket man inte vet men det blir ju helt klart roligare o mer personlig om man är Vippare. Speciellt om man skall tillbringa en hel del tid till på ff.

• fealin

Babynr1: Om jag ser tanten schasar jag bort henne så långt att hon inte hittar dig..
    Tyvärr kan jag inget om spottings...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*