• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

äppelblomman: Vad hände dag 10 hos dig? Tempade du en annan tid eller nåt? När tror du själv att du har äl?

• fealin

hehehe..jo....vi myser på. Fick just ett sms från min man som frågade om vi skulle göra småttisar ikväll oxå? Han tyckte jag skulle sova lite middag så jag orkar...

• fealin

*s* ¨Va bra Thessis! Då har ju du ditt på det torra.. Inga onödiga utgifter för gravtester...

• fealin

Vad tråkigt Lovefool massor av kramar. Är du säker på att det är mens på G?

Kramar om dig också Pilsa men det kanske var lika bra att mensen kom så du kan ta nya tag igen. Det kanske är som ni tror att du inte hade äl denna månad. Kan du inte gå till ett annat gyn? Det är ju inte dyrare om dom är anslutna till försäkringssytemet och högkostnadskortet gäller. Det vore ju tråkigt om du inte får hjälpen som kanske gör att det funkar nästa månad. Jag förstår att det känns deppigt och uppgivet just nu...det känner nog alla här när man inser att det inte tog den här månaden heller. Kom igen nu Pilsa: Nya tag!!

Och ja, Snice du är för söt!
    Jag måste fråga....hur gjorde ni när klockan ställdes om? Jag gjorde en struts och låtsades inte om att det egentligen är en timme fel i temptid nu...hur påverkar det kurvan? Går det att kalibrera om tempen till rätt tid?

Nu ska jag kika på kurvor om någon har vaknat..

• fealin

Ofir: Din kurva ser ju jättefin ut! Din rekordlånga kurva kanske blir din lyckokurva! Det tar ju lång tid att göra en perfekt bebis har jag läst..

Magda84: Det låter ju strålande att du känner dig lika som förra månaden. Vi får hålla alla tummar att det finns någt där som stannar kvar!

Thessis77: Ser ju fint ut. Du har passerat förra månadens mensdag. Hur känner du dig?

Snice: Vilken snygg dip du har! Hoppas hoppas att det fastnade något!

och så vi i äl-svängen...

Heja på BabyNr1 och Fru JD! Dags att jobba på nu! Kör hårt!

• fealin

Hmmm....jag var helt säker på att jag hade äl i måndags eller tisdags eftersom jag hade ont i magen då....tempen forsätter att sjunka???? Konstigt. Tänk om jag inte får någon äl den här månaden? Jag brukar alltid ha äl dag 14 (tror jag iaf)....det är ju skumt eftersom ajg aldrig får utslag på ältester heller...usch...vad jobbigt det är att inte veta. Råd tages gärna emog!
    Nu ska jag kika runt lite...

• fealin

Ofir: Din kurva ser ju kanonfin ut!!! Är det inte dags för ett litet test snart????

Snice: Vad taskigt att dom tog bort krysset?? Vi hoppas att det kommer tillbaka igen!

Thessis77: Tråkigt om tanten är påväg..*kram*

Vi i äl-tider får jobba på...kom igen Myliten, BabyNr1 och Fru JD! Håll ut

Det är inte många som vaknat än...

• fealin

Tack Jessica26 för den söta pussmunnen.. Din temp är ju jättehög
    Jag hoppas att tempen höjs imorgon. Maken blev lite förvånad när jag imorse sa att vi fick jobba lite till...hehe

• fealin

Fru JD: Tråkigt med tråkiga besked. Hoppas att det ordnar sig.
    Varför tror du att ni började försent? Tror du att du hade äl dag 13? Jag är beredd att hålla med dig. Just December är nog den månaden man kan tänka sig att vara icke-gravid..
    Om vi väntar med o plussa till nästa månad hinner vi med glögg till lucia..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*