Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Magda84 - hm, vet inte riktigt. Har du provat "save settings", strax ovanför?

• myliten

Äppelblomman - visst är det tarvligt att PMS symptom och tidigare gravsymtom råkar vara desamma

• myliten

Babynr1- tja, det ser intressant ut, om inte annat. Tillräckligt för att jag ska fantisera och hoppas och tolka minsta lilla stick mellan naveln och knäna som ett MYCKET viktigt tecken .

• myliten

KEK - lite tidigt ännu att testa, men kommer säkert inte kunna hålla mig till BIM...

• myliten

Tusse1: ta tempen (analt, vaginalt eller mun, med en digital termometer) det första du gör varje morgon, vid samma tidpunkt. Det bör också vara efter minst 3 timmars sammanhängande sömn.

Tempen går upp ca 0,2 grader efter ÄL...

• myliten

äppelblomman: ser att du inte tycker om dagens temp. Jag tycker dock att den inte är så tokig, ligger fortfarande högt och fint! Morgondagen blir spännande. Min temp gick ned lite, men en sänkning på 0.04 kanske man inte ska övertolka

Fealin: vad smidigt att skicka en "för-löpare" i form av Babynr1 in i DPO, det är ju nästan som att ha en kristallkula

Bäsebus: visst var jag snabb? Slog dig med 6 minuter

• myliten

äppelblomman - jag är också otålig! Igår körde jag en ramsa för maken ..."snart gå och lägga sig, sedan torsdag morgon, sedan gå och lägga sig, sedan fredag morgon sedan gå och lägga sig, sedan lördag... etc...

• myliten

Äppelblomman - nyfiken på utvecklingen över dagen! Symptom? Känningar? Aningar? Laddad inför imorgon?

Jakey - DPO13 idag! Hur mås det?

Babynr1 - snygg temphöjning idag! fealin - du vet vad som gäller imorgon !

Själv kände jag mig väldigt nöjd med att vara illamående hela förmiddagen plus att i magen kändes det som efter 15 koppar kaffe (bubbligt, oroligt, surt) - ända tills maken kommer hem och berättar att han har mått illa hela dagen - "tror det är pga maten vi åt igår"! Va?! Maken till glädjedödare!

• myliten

Åh Jessica26 ! Förstår att du blir orolig!

Har dock läst på massa ställen att det är vanligt att man blöder lite i början av grav . Oj vad jag hoppas att det är det och inget annat. Har du pratat med BM eller gyn? Eller mitt standardtips - sjukvårdsupplysningen?
    Tänker på dig - kramar i massor!

• myliten

Pilsa - japp, tempen ska stiga ca 0,2 grader efter ÄL... Vad märkligt att inte ÄL-test och temp säger samma sak!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*