Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice - Tråkigt med besök men skönt med ett tydligt tecken från kroppen, i alla fall!

Ofir1, tror aldrig jag hälsade dig välkommen tillbaka - välkommen tillbaka

Äppelblomman - iiihhh vad spännande med dagens uppgifter från dig!

Själv har jag haft spotting - för första gången i mitt liv! Har ALDRIG haft spotting tidigare! Märkte det först igår när jag (försökte) kolla livmodertappen. Sedan liiiite imorse. Har förstått att många har spotting innan mens, så är detta ett dåligt tecken?

• myliten

Duntoffla - tack! Hur ser det ut för dig, på ff ser du ut att vara många dagar efter ÄL (men jag har förstått att du är osäker på ÄL-en). Brukar du få utslag på ÄL test?

babynr1 och fealin - detta är ju bara för mycket, med er följetong Blir spännande att se dagens temp, babynr1

• myliten

johto - jag håller helt med dig (om att ha sex gör en mer sugen på sex, medan uppehåll minskar behovet )!

Och det verkar ju lovande för dig, så här i ÄL-tider!

• myliten

Jag mår illa!

Tredje morgonen i rad... Synd att det bara är BIM-4, annars kanske man hade kunnat hoppas på att det är grav-symptom

• myliten

Duntoffla _ med tanke på att din temp steg några dagar efter 24-26/10, och att du kände av äggstockarna, så är det nog troligt att du hade ÄL då. Spännande dagar, nu!

• myliten

Tusse1: tyvärr rätt så avgörande att man tempar samma tid... Det är ju så små variationer som vi vill kunna upptäcka, och om inte andra faktorer är konstanta vet man inte varför kurvan varierar... Så det är till att välja ett klockslag man vill vakna på ALLA morgonar, och räkna de dagar som man tempat vid andra tidpunkter som potentiellt avvikande... Tyvärr.

• myliten

Bäsebus: igen! Vi är verkligen duktiga på att svara på samma frågor samtidigt!

Hade förstås varit ännu mera spännande om vi svarade helt OLIKA, vi verkar ju vara ganska överens som svaren

• myliten

Jag har lyckats med konststycket att inte sova en blund på hela natten - kunde helt enkelt inte somna. Tempen är med andra ord helt galen (37,17). Har discardat den.

Testade också imorse, undrandes över mitt illamående. Men inget plus....

• myliten

Duntoffla - tack för uppmuntran: hoppas kan man ju alltid!

Fru JD - kul att "se" dig igen! Och din kurva närmar sig de spännande dagarna nu...

Snice- vilket analysarbete! Själv sitter jag tyvärr och jobbar idag (utan att ha sovit en blund, och efter att ha testat negativt - jag tycker så SYYYYNNND om mig själv )

Och äppelblomman - hur GÅÅÅÅÅR det??

Och grattis Tant Ofi1 (så fååår man säga när man är 30+, själv )

• myliten

Bäsebus: jag har ALDRIG i hela mitt liv haft spottings tidigare, så jag vet inte vad jag ska tro om det. Någon åsikt?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*