~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ofir: Japp, hon stormade in klockan 06:17!
Ofir: Japp, hon stormade in klockan 06:17!
Skrattig tjej och Ofir: Ang Endometrios så är det inte alltid man behöver göra titthål, man kan behandla på annat sätt om de inte är för stora. Vet du, Skrattig Tjej, jag tycker att du ska försöka att inte oroa dig i förskott utan prata med dem och fråga om det kan vara endo och vad det annars kan vara. Doktorn kan ju ha en helt annan förklaring eller så kanske det är endometrios, men då finns det också toppenbra hjälp att få. Huvudsaken är att man gör som Ofir säger och söker hjälp så tidigt som möjligt! Vi håller tummarna för dig!!
Godnatt! Sov gott! Gammal dam måste sova nu... *gäsp*
Ofir1: Nej, det är du som har rätt o jag som har fel. Jag behandlades för endometrios för en herrans massa år sedan. Och visst är det som du säger.. det var så de fastställde min diagnos. (Guuud, jag börjar bli senil också...) Behandlingen däremot fick jag med piller.
Tröstkram till Babynr1! Jag köpte också ny omgång med ÄL-stickor. Bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag!
Myliten: Håller med!!
Pilsa: Om det gör så ont, och speciellt bara på ena sidan, så att du känner att du har problem med att gå, så tycker jag absolut att du ska ringa gynakuten! Du kan ju avvakta och se om det kommer en "attack" till, men gör det det, ring! Kram M
Pilsa: Jag vet inte, det kanske inte är något... Att många har molande värk, det har man ju hört och känt själv också för den delen. Men när den blir så stark som du beskrev att den var tidigare idag, så bör man nog kolla upp det. Hoppas att allt visar sig vara bra!! Tröstkram!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 23/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 24/10
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 24/10
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 5-6/11
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 11/11
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 17/11
Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065
Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10)
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 15/11
+++Lyckostarna+++
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
Pilsa: Vilken taskig kropp du har om den spelar dig sådana spratt! Du kanske ska ringa gyn och beställa en tid, så att de får kolla varför det blir såhär. Hur är det med smärtan nu?
Magda84: Hur blev ÄL-testet? visade det något +?
MissK: Hur är det med dig? Testar du med Äl-stickor? Jag hoppas verkligen att du snart kan få besked om du har haft din Äl eller inte.
Ankiz: Det blir spännande att följa din kurva! Och din "Oliver-kurva" ger oss alla hopp. En riktig dipp kring BIM-datum och gravid ändå!!!
Mala78: Stadig och fin än så länge.
Nej, jag säger som så många andra: Nu är det på tiden att vi får ett plus här i tråden!! Vi behöver alla känna att det finns hopp... Jag håller tummarna stenhårt för alla er med BIM inom kort!