• Fru JD

Snicegirl, jag tror att jag hade ägglossning redan 8 dagar efter ingreppet... Det kändes så i alla fall. Men då tordes jag inte pröva - fast jag eg vill - eftersom jag inte läkt riktigt ännu. Jag är så rädd att det ska bli samma sak igen iom att jag har äggledaren kvar... Vi får väl se om jag får mens här i början av oktober.

Till Alla: Jag har ju som sagt inte gjort detta så länge, så det kan ju hända att det dröjer innan ni får några skarpsynta kurvanalyser från mig Håller ff på och går kursen.. Ni får ha tålamod med mig. Jag ska försöka insupa så mkt kunskap jag bara kan i denna tråden.

• Fru JD

Snicegirl, jag tror att jag hade ägglossning redan 8 dagar efter ingreppet... Det kändes så i alla fall. Men då tordes jag inte pröva - fast jag eg vill - eftersom jag inte läkt riktigt ännu. Jag är så rädd att det ska bli samma sak igen iom att jag har äggledaren kvar... Vi får väl se om jag får mens här i början av oktober.

Till Alla: Jag har ju som sagt inte gjort detta så länge, så det kan ju hända att det dröjer innan ni får några skarpsynta kurvanalyser från mig Håller ff på och går kursen.. Ni får ha tålamod med mig. Jag ska försöka insupa så mkt kunskap jag bara kan i denna tråden.

• Fru JD

Hej, nu har jag ändrat min "slutkläm" på ff-adressen. Uppdaterad lista kommer här. Har ingen aning när jag kan förvänta mig BIM så jag låter det vara för denna gång...

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07

• Fru JD

Dulia, din kurva ser onekligen spännande ut!! *Håller tummarna*

• Fru JD

Nybörjarfråga: Vad betyder det att pluppen är vit och inte blå på FF-kurvan?

• Fru JD

Mamma Hela: Tänk om du är gravid?! ÅH vad spännande!!

Jag brukade få ÄL på dag 16. Men jag har ju inte haft ngn normal mens än. Fast jag tror att jag hade ÄL då runt dag 8-10. Hade ÄL-ont och hög temp. Vi får se. Jag borde nog försöka invänta en mens innan jag kör igång på riktigt.. Det är vad doktorn sade i alla fall.. . Nej förresten, hon sade två, men det har jag bestämt mig för att ha glömt...

• Fru JD

Hej o välkomna till alla nya! Här har hänt så mycket på en dag så efter att ha läst igenom allt så är jag nu bara snurrig. Ber om ursäkt om jag inte svarar på frågor eller sånt, men jag ville ändå säga hej till alla och GRATTIS till Dulia. (jag visste det... ) och mamma Hela...... Spännande, spännande..

Till Mala 78 och Miss K som har BIM på min födelsedag så är det en turdag även för er hoppas jag!

Nu måste jag äta lite o vila mycket!

Hörs sen eller i morgon!

• Fru JD

Jag tror minsann att både Mamma Hela o Blingring för göra lyckostarna sällskap snart....
    Jessica 26 och ni andra: Vad kostar det att ha VIP på FF?

Idag har jag haft jätteont med kramper i magen och det är antingen mens eller ÄL (fast det känns som mens) som är i antågande. Hoppas så att det är så, så att jag vet att kroppen kommit igång igen......

Kram till er alla!

• Fru JD

Tack, då ska jag också ha VIP sedan, när min gratis-period är ute.......

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*