Inlägg från: Babynr1 |Visa alla inlägg
  • Babynr1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ah vad roligt Magda! Jattekul! GRATTIS!!

Fran Drottning till Lyckost

• Babynr1

Pilsa - Jag vet inte riktigt. Det har hant for mig ofta denna manad och jag anvande temp correctorn i FF men jag tycker inte det verkar att lita pa jattemycket! Kanske bast att anvanda tiden du fick nar du vaknade?

• Babynr1

Pilsa - Jag vet inte riktigt. Det har hant for mig ofta denna manad och jag anvande temp correctorn i FF men jag tycker inte det verkar att lita pa jattemycket! Kanske bast att anvanda tiden du fick nar du vaknade?

• Babynr1

Snice - Ja det ar kul! Kanns nastan som man gar hand i hand da med nagon annan an ens make

• Babynr1

OK tjejer...nu har jag hittat "bevis" pa att det ar OK att tanka pa att man blir gravid etc....fran denna websida : www.gettingpregnant.co.uk

"Other mind/body methods suggested by the experts include affirmations and visualisations. Affirmations are repeated morning and night, and should be in the present tense ? for example "I am pregnant". Whilst this may sound a little odd, you are educating your subconscious to believe it can happen, thus removing any barriers that might be affecting your fertility. Visualisation is similar ? by imagining yourself in a scenario where you are pregnant, or with a child, you are convincing your inner mind that it is possible."

• Babynr1

Snice - Ja visst! Jag gjorde det samma nar jag akte till London for nagon helg sedan. Skont att vi har varandra har! jag gillar denna trad

Snice - Kanner du dig gravid eller not? Jag kommer sjalv inte ihag hur tidigt jag markte forra gangen. Nu var det sa lange sedan. Jag tycker det ar sa himla konstigt att jag pa dom senaste 2 manaderna har fatt omma brost sa himla snabbt efter agglossning. Det fick jag inte forut.......

• Babynr1

äppelblomman - Ser ut som du har agglossning idag?

• Babynr1

äppelblomman - Ja jag hoppas for dig att det ar idag

Jag har lite molvark..svagt.... och ont i brosten...
    Hoppas att det gror pa i magen denna manad.

• Babynr1

Ofir - schysst kurva ! Hoppas Hoppas!!!!!

• Babynr1

Snice - Japp vi ar synkisar! Jag hoppas att vi bada ar gravida nu! Jag har som sagt bestamt mig att jag ska borja hoppas och tro att jag ar gravid och inte strunta i det och sa som dom sager att man ska gora..sa det sa....det ar mycket roligare + att man slipper kanna sig dum for att man tanker pa det.

Och sa ville jag kommentera din kurva nu. Sag att det blev ett dyk for dig och skutt for mig.
    Hoppas att du har Imp-dipp! tank vad kul!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*