~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ofir - Jag skulle kanske (om jag kanner mig sjalv ratt)...ha tagit ett glas bara! och inte testat.
TEsta inte forans i helgen om du kommer bli sa besviken. Det ar bara onodigt.
Ofir - Jag skulle kanske (om jag kanner mig sjalv ratt)...ha tagit ett glas bara! och inte testat.
TEsta inte forans i helgen om du kommer bli sa besviken. Det ar bara onodigt.
appleblomman - Ja vit plupp for jag tempade kl 06 istallet for 07. Om jag korrar temp pa FF blir det 36.81 stallet for 36.7. Ska jag gora det kanske? Jag har korrigerat sa manga tempar denna manad sa jag vet inte vad som ar bast? Och den hoga tempen, jag vet inte om jag fick den for att jag var sleep deprived? Om man inte har sovit lika mycket som man brukar en kvall..brukar man fa hogre temp da? Gick kvallen till tors och la mig kl 0200 istallet for runt 23h00 som jag brukar men gick upp samma tid som vanligt?
Ar det nagon som vet?
Hej allihopa!
Har inte haft tid att vara har pa ett tag..Mycket jobb och besok i helgen....men nu har jag spotting och tempen borjar ga ner.
Imorgon ar det utredning och jag far val se vad det sager.
lycka till alla och kramar till dom som tanten redan kommit till.
Snice - Ja jag ar saker. I allafall 90% saker. Har alltid spottings innan mens. Trakigt men inte direkt forvanande. Vi hade ju inte riktigt fatt till det med BD innan Agglossningen eftersom den kom dag 12 denna manad. Och det verkar ta tid det har. I morgon ska vi ialla fall ga och prata och se vad dom sager. Ska bli interesant.
Kram till alla.
Hejsan tjejer! IGar var jag som sagt pa utredning och pratade.
Gynecologen sa att vi inte behovde oroa oss. Nar jag sa att vi hade forsokt sedan 2005 sa sa han att man raknar fran sist man har varit gravid och i och med att jag var gravid i borjan pa aret (MF) sa raknar dom darifran. Han tittade pa mina kurvor och sa att dom sa finare ut an i laroboken. Daremot tyckte han inte vi hade tajmat sa bra pa med BD och agglossning. Sa oxa att han tyckte att vi skulle strunta i temp och test och allt och bara "making babies" varannan dag med borjan pa dag 9 up till 17 typ om vi ville det! Sa sa var det med det. Vi har en ny tid i borjan pa april men han sa att vi kommer sakert inte behova ga da. Som ni laser sa var han valigt optimistisk och han var jattetrevlig. Vi bada kande oss glada nar vi gick darifran faktiskt.
ps; han sa att vi inte skulle ha sex flera ggr per dag. Det behovdes tydligen inte...tyckte han. Plus att han sa att vi hade lyckats bli med barn..tilsammans vilket var valdigt positiv och vi skulle se pa missfallet som nagot positivt. Sa sa gick det!
KRAMAR och tack till ni som fragat och undrat hur det gick
Tack PILSA! Jag hoppas ni lyckas snart oxa! Jag ar sa glad att jag gick..fick fraga om allt som spotting och sa och det behovde jag inte oroa mig for men det ar skont att fa svar pa alla "dumma" fragar.
Johto - nej han sa inget om FF. Han sa bara att nu har jag ju tempat ett tag och vet ungefar nar min agglossning ar sa det sa han dag 9, 11 13 osv.....blir bra i tajmingen och forr eller senare sa prickar man ratt. Det spelar ingen roll att jag har lite ojam langd pa kurvorna och sa. Det han inte gillade ar att man blir besatt lite av att tempa och tyckte att det ar bra att gora det sa man vet men har man ett ganska jamnt monster sa behover man inte fortsatta hela tiden..
Tack för lussebullen!!! Gud vad jag langtar efter lussebullar!! Och annan svensk julmat!
Fealin - Sa har forklarade han: Den har manaden (kurvan som startade 13/11) sa han att det kunde nastan vara forsent.... Hade vi gjort det perfekt sa han att vi skulle haft BD pa dag 9 och 11 eller 10 och 12. Dom andra sa sa han att det var val ganska bra gjort..men behover ju inte bli gravid anda! Forstar ni. Den manaden vi blev gravid, sa han var en perfekt kombinerad tajming..
Har ni kollat pa min kurva idag? Visst ar det lite konstigt att det gar uppat?
Pilsa - Jag haller med Fealin!
Snice - hur gar det for dig? Nagon tant i sikte?