• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack jam,härligt hoppas den håller sig hög och fin nu=)

• pilsa

tilltvingade Perotabletter,fan att det inte finns bra gynekologer som tar en på allvar.
    allt såg bra ut,hon kunde inte se någon ägglossning,men man undrar ju om hon såg något överhuvudtaget.
    det enda hon tjatade om efter undersökningen var min vikt,ok,jag har en 10 kg övervikt,och nu ska de bort har jag lovat mig själv.
    tillslut frågade jag om jag inte kunde få pergo tabletter,eftersom jag fått det när min lilla blev till,jo visst det kunde jag ju,men jag fick säga det 2 gånger innan hon skrev ut ett recept.
    men hur ska man veta vad som är fel på en när hon inte ens vill försöka,utan bara pratar om vikt?.
    känner mig inte ledsen över att jag inte är gravid,mer över att min kropp inte längre vill samarbeta,och jag vet inte varför.
    vart ska man vända sig för att få riktig hjälp?
    jag vet inte,man får väl hoppas att det är pergo min kropp behöver.
    till sist,tjejer,lita inte på ett flera timmar gammalt gravtest,och ta inga gravtest för tidigt,detta är mer en uppmaning till mig själv än er.

Kram

• pilsa

äh det blev fel.

nu har jag kommit hem ska det stå i början.

• pilsa

tack fealin,hon kunde inte säga vad det var för värk i magen.
    vet inte om jag orkar leta efter någon annan gyn,det verkar vara så svårt att hitta någon bra.

• pilsa

till alla,ja,jag undrar oxå varför min temp är hög,det är konstigt.
    gyn jag var hos är privat.
    kanske man ska gå till en gyn till,får se hur jag gör.
    hon ville bara prata vikt,resten struntade hon i,vad faaaaan,så överviktig är jag faktiskt inte,suck.

• pilsa

ja,tycker det med,fattar inte vad hon ville med det?
    hon ville remittera mig till en Dietist,men jag tackade nej,vet hur man ska äta,och äter rätt,så jag vet inte vad det var med henne.
    det var ju nte för viktproblem jag sökte*S*.

• pilsa

*S* jag det kan man fråga sig,hon kunde inte se om någon ägglossn ing var i antågande,gravtestet var neg.

• pilsa

Tjejer,vet ni vad som är sååååååååå jobbigt?
    det är att jag känner mig så gravid,fy,jag vill inte känna mig gravid,men det gör jag,gråter snart åt hela eländet.

• pilsa

myliten det gjorde ett vanligt urintest,nu är min mage jättesvullen och illamåendet vill inte gå över,känner mig så övergiven på något sätt.
    helt ok om jag inte är gravid,men varför mår jag så här?
    vet att jag kan må illa innan mens men inte så att jag kräks.

• pilsa

*S*,ursäkta mig men jag tror inte den kärringen rent ut sagt vet vad en tempkurva är.
    vet inte ens om de gör blodprov där,hon ville bara att jag skulle gå ner i vikt,suck.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*