• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Brödsmulan,ja,familjen är värst i bland,min mellan syster har 3 barn,hon kommer bara bli glad,men äldsta systern och mamma,nja,de ser mest problem.
    mannen och jag vill ju,men det krävs ju planering,bil och ja,du vet.
    får väl rensa i mitt huvud när jag vet om det bor någon i magen.

• pilsa

funderar på en sak som jag hoppas någon kan svara på,när har jag im?
    har ju trott den 17,men det kanske inte stämmer då om jag har en lutealfas på 11 dagar,eller?
    har svårt att få allt att gå ihop,någon som kan hjälpa mig att förstå,eller fattar vad jag menar?

• pilsa

Tack Ofir1.=)

Korpan,ok,då är jag med,så egentligen om jag har otur så kan jag ha min bim den 17 då,vågar jag testa i morgon tror du?

• pilsa

Hej igen tjejer,efter att ha varit på ett strålande humör känner jag mig nu ganska nere,vet inte varför men det känns som om jag inbillar mig alltihop.
    tänkte testa i morgon men jag vet inte om jag vågar.
    just nu molar det i magen och håller på,känns som om mensen är på g,har inte känt av illamåendet i dag lika mycket heller.
    vill bara gråta,min kropp gillar ju att luras.
    vill ju vara gravid,fast ändå inte,vet inte vad jag ska göra med alla känslor,skönt att få skriva av sig i alla fall.

• pilsa

Kramar Ofir1,vad jobbigt du verkar ha det,hoppas verkligen du får hjälp snart,stå på dig bara.

• pilsa

Korpan,nej jag hade en lutealfas på 11 eller om det var 12 dagar,så jag borde vara över tiden.
    men jag håller på ett sätt med dig,det bästa är ju att vänta,tror ändå att jag testar i morgon,är det neg då får jag väl vänta på kärringen eller 18 dagar.

• pilsa

Hej tjejer,vaknade i natt kl 2 av att jag mådde sååååååååååå illa,kunde inte somna om,låg i sängen med illamående fram till 5 då jag skulle upp,tempen sjönk lite i dag,antagligen för att jag bara sov i 3 timmar.
    tappen är jätte långt bak, super mjuk och stängd.
    testet som jag tog i morse visar knappt ett streck,mannen hade inte sett det*S*.
    kommer testa igen till helgen eller så,testade ju så sent med tjejerna,så jag är väl låghormonare.

• pilsa

hm,vääääääldigt svagt,så jag vet inte om jag litar på det,men detta illamåendet har jag aldrig haft förut,mitt i natten liksom,får se till helgen.

• pilsa

ja,du har rätt fealin,får se om det blir starkare.:D

• pilsa

Babynr1,tack för tummarna,det värmer:)

sisf,ja,eller hur,det har jag aldrig varit med om,och det slutade inte heller,först när jag hade ätit lite frukost blev det bättre.
    ska vänta med att testa ett tag nu så får vi se.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*