Nu ska jag kika på lite kurvor! Var ju några dagar sen... jag har haft fullt upp med annat + datorkrångel...
Ofir- jättespännande att följa dn kurva eftersom du fick vänta så länge med ÄL! Måste ju vara nån mening med det också...
Kurvan ser då fin ut än så länge!
Lovefool- KAN Äl ha inträffat på dag 12 istället? Den dagen du missade att tempa... Den kanske var jättelåg just den dagen. Stämmer ju enl. livmodertappen och flytningar. Maybe... det får vi se om några dagar!
MissK- din kurva tyder då inte på mens i antågande! Ser fint ut och jag hoppas för dig!
Magda84- tänk om det var en impdip du hade på DPO 6?!
Jozfein- trist med dagens temp... Hoppas den bara är tillfällig!
Thessis77- också en trist dip idag... Men kanske hade den där spåtanten rätt! Vi får se om några dagar!!
Cotterpin- spikrakt uppåt! Ser positivt ut än så länge!!!
Jessica26- åh jäklar i mig vilken häftig kurva du får denna månaden!! Tänk om den där enda gången resulterade i ett frö!!!
Havssol- vart har du tagit vägen? Ser att du fyllt i dagens temp iallafall! Hoppas det blir nåt bra denna gången!
fealin- fint att se dig i tråden igen!! Hoppas du har/haft ÄL nu!!
jakey- imorgon får du nog ditt kryss utplacerat!!
Korpan- BIM om två dagar! hur kommer det sig att du inte står i ordning i listan efter BIM?! Nåja, jag håller tummarna för dig!!
äppelblomman, Myliten, fealin, Babynr1, fruJD- ni har alla ÄL i dagarna väl?!! MYYYYYS PÅ så det blir många + här i november!!!
Själv hade jag ju världens dip igår ja... Tror själv inte att det var ÄL iallafall! Flytningarna de senaste dagarna har varit väldigt krämiga... så jag kanske kan hoppas på en rejäl impdip! Hehe! Skulle ju vara skönt... men vi får väl se till helgen!
Kram till alla denna måndagskväll!!