Inlägg från: blingring |Visa alla inlägg
  • blingring

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Lovefool: Jag tycker kombinationen test o temp. Skulle inte vilja välja bort ngt av dem.

Enl. FF så är det säkrare med tempning, vilket jag till viss del förstår. Då vissa Äl test inte verkar hålla den bästa kvaliteten o kräver en del tydning.
    Jag fick ju inte heller heldraget denna månaden, men de verkar stämma med mitt OPK i alf.

• blingring

Det gör du rätt i Ofir1, hoppas du får flytta till en annan plats snart då Välkommen förresten!

• blingring

Precis, lovefool! Det är därför jag med får streckat. Har du VIP? Om du går på "analysis" o väljer interpretation så står de oftast längst ner vad det beror på, om de inte är fler saker. Har du provat det?

• blingring

Har inte varit inne på några dagar, stressigt på jobbet bl.a.
    Men åhh, vad kul att se så många +.

**** Stort grattis till Mamma Hela visste väl det ****
    .. *** Pezon, superkul, grattis o lycka till!

Välkommen Jam, kul o se att du hittat hit med, o Korpan Athena.

• blingring

Snice: La nog in tempen strax ef. att du skrev vi fm. Nu har den ökat igen hoppas den håller sig där.

Ingen tillstymmelse till spotting i alf, brukar få det en 3 dagar in BIM. Drar fortf. i en spänd mage som inte går att dra in Trött, lätt illamående stundtals och fortf ömma brötvårtor.

• blingring

Jakey: Jag vet inte riktigt, men det beror ju precis som du säger på ÄL testet o sen är du ju en rejäl dipp o kliv på dag 15 resp. 16. Brukar du ha så vid Äl, inte riktigt va om man jämför med månaden innan?

Men det är din andra temp månad oxå väl?
    Minns när du sa att du skulle börja ju. Inte sä lätt.

Men är du orolig för att du inte matchat i ordentligt, lr? Man ser ju inte din BD. Jag hoppas det, vi skulle ju flytta till junilistan ju?

• blingring

Tack, Lovefool! Jag hade tänkt vänta till testdagen som är på onsdag, hoppas kunna hålla mig
    Yes de stavas så. D brukar vara lika lång i princip om allt är normalt. Men kan ju diffa på ngn dag. Har du precis slutat me piller o försöker få koll på cykeln?

• blingring

Då förstår jag lovefool! Skönt att värderna är bättre nu. Hoppas du lyckas snart, nu"

• blingring

Jakey: Då förstår jag, jag hoppas så klart för dig ändå
    Havssol: Visst är det, ska försöka hålla mig lite till testa bara!
    Jam: Tror du det, tack. Tänk om..

Magda84: FF rekommenderar oralt lr vaginalt

Ska in i möte nu, men ska kolla kurvor sen

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*