Inlägg från: blingring |Visa alla inlägg
  • blingring

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Magda84: Ja, precis, verkligen! Men du känner dig inte ovanligt varm, alltså? Kanske kommer

• blingring

Ja, men jag fryser med på kvällarna just. Men natten o dagarna o ef. minsta lilla ansträngning är jag jättevarm.

• blingring

Ja, testa igen äppelblomman senare i veckan!
    Kolla på gravidkurvor, jag har ju fortsatt o tempat några dagar. Kolla gärna in den om du vill, sen finns ju en massa i chart gallery på FF bl.a.

• blingring

Jakey: Ska bli spännande o följa din temp nu de kommande dagarna

FruJD: Håller med dig använder/använde oxå bara cb. Just för tydlighetens o kvaliteténs skull.

• blingring

Förstår inte heller vad som hänt Myliten! Hon skrev igår i junitråden. Hoppas hon inte börjat blöda, det finns ingen reg. grav. i hennes pres. heller! Men de är ju inte säkert hon lagt ut ngn än. Hoppas bara de blivit ngt strul, på FF!

• blingring

Myliten: Åh vad tråkigt. Såå ledsen för din skull, skrev i din GB förut med. Hoppas jag snart får läsa att du plussat igen!

Många styrkekramar!

• blingring

Välkommen hit bäsebus!
    Jakey: Tråkigt att tempen börjar falla, men än finns det hopp
    Snice: Trist, men nya tag nu då!

• blingring

Tråkigt Mala78! Men skönt ändå att få hjälp med stimulering och ordentliga undersökningar. Hoppas verkligen att de skall ge resultat, SNABBT! Kramar

• blingring

Har inte varit inne så mkt sen i fredags, men vad kul o se ett + Grattis Bobbo ! Du hann inte tempa så länge. Lycka till nu!

• blingring

Kram till Fru JD, förstår att det inte är lätt nu.

Magda84: Vad kul, hoppas att den håller sig där nu Skönt om de skulle ta sig så snabbt igen.

• blingring

Tack, Duntoffla!
    Nu är jag i v.9 men går in i v.10 på tisdag. Har tidigt UL på måndag ska bli så spännande.

Ferning test är salivtest.

• blingring

Ja, fast inte så vanligt att man testar det i Sverige tror jag.

Superspännande UL, t.o.m. Tack så mycket o lycka till du med!
    Kram

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*