~*~* Termometer beroende vänner~*~*
en liten positiv sak, gubben fick sitt nya schema idag och vi upptäckte en stor ledighet så han kommer att åka till mig kring äl så vi inte behöver vänta så länge till nästa försök ändå!
en liten positiv sak, gubben fick sitt nya schema idag och vi upptäckte en stor ledighet så han kommer att åka till mig kring äl så vi inte behöver vänta så länge till nästa försök ändå!
Ofir: Många kramar till dig, jag känner igen mig i mycket av det du skriver, jag förstod aldrig hur svårt det kunde vara att skaffa barn innan vi efter ett år började fundera varför vi inte blev gravida, jag visste inte om jag ville eller inte ville ha barn men när vi väl blev gravida efter 1½ år så vad det självklart ett önskat och älskat barn, tråkigt nog fick vi inte behålla honom så vi började om från start och nu efter 5månaders intensivt kämpande börjar man än en gång fundera över om kroppen verkligen är som den ska. Däremot är jag 100% säker på att vi vill ha minst ett (helst tre) syskon till vår lilla ängel.
Angående familjen så håller jag dem utanför, tror inte de skulle förstå eller ens vilja veta hur ångestladdat det kan vara att försöka och försöka och försöka. Och sen så finns det alltid de som kommer med fördömande komenarer om dittan och dattan och det klarar man sig utan.
Ofir: jag kommer att kräva en utredning om det inte har tagit sig på 6:e försöket, jag har fått för mig att de inte kolla upp sånt tidigare eller har jag fel?
Det låter juh tråkigt att de inte kollar upp sånt tidigare speciellt om man vet med sig att man har problem, jag har oregelbunden mens och ibland har jag riktigt långa cykler så jag vet inte ens om jag har äl de gångerna. Jag vill juh inte att det ska ta lika lång tid denna gång fast man kan kanske övertala kuratorn på kk om att ordna en kontroll tidigare!?
Kramar till dej Thessis! ![]()
jag funderar över en grej, min temp går inte ner riktigt så är det vanligt att tempen ligger högre eller lägre vissa månader?
Stort Grattis Ofir på 20-årsdagen! ![]()
nu äntligen har ff satt ut strecket, ett fint helrött så nu vågar jag skriva in bim!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 24/11
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 26-28/11
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c BIM 29/11
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 BIM 30/11
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 3/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 3/12
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 4/12
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BG 4/12
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 5/12
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 8/12
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 9-10/12
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 10/12
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 10/12
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 16/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 20/12
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368 BF 4/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
pilsa: fortsätt testa, jag har fått W och EW flytningar och äl-värk ungefär en vecka innan äl så jag tror inte det är något konstigt om ältesten visar neg!
pilsa: nej det förstår jag, vem vill det!?
mys på bara denna vecka, när mannen känner att han orkar!