• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Hej alla kämparinnor!!

Har inte varit inne på några dagar nu och oj, vad har skrivs!! Omöjligt att hinna ikapp så jag lägger ner den ambitionen och börjar här o nu! Välkomna dock till er som precis lagt till er denna toppen-tråd!!!

Blingring, Magda84 och Jam: Instämmer med att det VERKLIGEN ser jättefint ut i era kurvor!! *hoppas, hoppas* Följer er med spänning.

Nu vill jag fråga en sak som jag eg vet svaret på redan: Men, kan man alltså testa neg på ÄL (även de dyra) och ändå ha/ha haft ÄL? Jag tycker att det verkar som om jag skulle var på g med ÄL vilken sekund som helst eller kanske har jag precis haft. Men mina OPK envisas med att visa neg (även om jag får en svag linje - men det räknas ju inte?) Kan någon kolla min kurva, plz, och säga vad ni tror?

• Fru JD

Ja, jag använder CB och jag försöker göra det mitt på dagen, men det är klart att jag kan ha missat det ändå..... Herregud, två om dagen, det skulle verkligen bli förbaskat jäkla dyrt!!! Jag får väl utgå från CM och BBT bara då.

• Fru JD

magda84: Bra att tempen "håller i sig"! Vi hoppas på det bästa nu!! Kram!

• Fru JD

Snice: Du kanske redan har fått svar, men när jag kollar på dina tidigare kurvor så "håller" ju du inte ÄL-tempen spec många dagar.. Jag tror att du har haft ÄL och du (som jag kanske???) har missat att testa ÄL vid exakt rätt tillfälle. Det verkar vara svårt att pricka in den.....

Jag förstår vad du menar med att man lätt blir desperat... Inte heller jag skulle jaga upp mig när det gäller Äl o temp o kurvor o dyl.... Men nu sitter man här..... Och undrar och undrar.

Kram till dig!

• Fru JD

Hej och välkomna till er som är nya!!
    Nu vill jag fråga en sak..: Jag vaknade upp med på gränsen till feber (37,9) och ont i halsen idag... Ska jag lägga in den tempen när den är så uppenbart fel, eller hur gör man? Jag har lagt in den nu och det ser faktiskt inte klokt ut...

ÄNTLIGEN har jag fått utslag på ÄL-testet!! Bara min älskling ville vakna nu så.... (Han jobbar natt...)

• Fru JD

Cotterpin: Ok, tack för tipset. Jag har lagt in den som du säger
    Blingring: Tack för din omtanke. Njae, inte så kul att vara sjuk, spexiellt inte när man ska 6:a... Fast min man tycker att det är rätt åt mig - nu får jag minsann kännas hur det känns... Jag vet inte säkert men jag antar att han referar till de senaste dagarna när jag har tvingat mig på honom, , när han har legat nerbäddad och DÖDSJUK i 36,8 graders feber (?!!?!)

• Fru JD

GRATTIS Blingring... Jag måste ha varit blind förut när jag var härinne! Åh, vad roligt!!

• Fru JD

Snice: Nu först såg jag att du sett min enorma tempökning..... Visst såg det knäppt ut?! Men jag har matat in "fever" efter råd som jag fick och då försvann det. Jag blev så arg när jag förstod att jag var sjuk, för då gick ju hela temp-grejen åt skogen kändes det som. Men sedan blev jag väldigt glad över att se att jag fick utslag på ÄL-test och då gjorde det inte så mycket. Använde CB och det var ju himla smidigt o tydligt. Jag hoppas, hoppas att du också snart får kläm på din ÄL så att du vet hur du har det och hur du ska planera!

Havssol: Din kurva ser verkligen fin ut. Och BD 7 dagar i rad. Wow!! Hoppas det gjorde susen!!

• Fru JD

Flyttar fram...

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Magda84 www.fertilityfriend.com/home/154065 BIM 4-5/10
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-6/10
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool BIM 5/10 ?
    Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BIM 5/10 ?
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 12/10
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 12/10
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
    ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6

• Fru JD

Pilsa: Din kurva är svårtydd, iaf för mig som ju inte är expert.... Men tempen KAN väl gå ner någon dag även strax efter Äl och sedan höjas igen? Hoppas att du får svar från någon som kan detta bättre! *kram*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*