Nu ska jag titta lite hur det ser ut kurvorna som ligger närmast:
Havssol - Kurvan kan inte se bättre ut i alla fall...
Jakey - Din kurva är ff jämn och helt olik din tidigare.. Har du några känningar?
Snice: Vad skönt för dig ändå att kurvan verkar stämma med verkligheten!! Har du några andra mens-symtom?
Fealin: Instämmer med att det är ett fint dip du har 7 DPO. Nu är det bara att hålla tummarna som gäller......
Pilsa: Oj, vilken temperaturhöjning mellan dag 2 och dag 3!!!! Du har inte känt dig krasslig eller så?
BabyNr1: Tittade på dina tidigare kurvor. Guuuuud, vad jämnt du brukar ligga i temp innan ÄL. Helt otroligt!
Mala78: Äntligen ÄL!! Är glad för din skull att kurvan inte blev så lång som förra gången. Rumla runt, runt, runt nu!!!
MissK: Önskar dig verkligen ett tydligt ÄL-kryss snart, så att du vet hur du har det....
FruJD: Ja, det är ju jag det..
Min kurva är snygg tycker jag. Har dock irriterande spottings och mensvärk då o då. Dessutom vaknade jag inatt av att det kändes som om någon höll på att rispa mig i bröstvårtorna med en vass kniv. Mycket obehaglig sorts smärta.. (NÅGON som känner igen det?) Och absolut INGET graviditetstecken för min del.. Har varit gravid tre gånger tidigare. Gissar att det kan ha att göra med när livmodern drar ihop sig.. Min kropp beter sig lite knepigt efter mitt utomkvedshavandeskap.