• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

*s*..det låter bra Magda! Håller tummarna för att allt går bra den här gången!

• fealin

*asg* Pilsa: Det är bra..dränk alla termometrar som inte visar det man vill

Duntoffla: Din stigning är ju jättefin. Låt den vara kvar även om du drack och har sovit dåligt...partybrud där..
    Vem vet, den kanske hade stigit lika mycket även om du inte lekt partyprincessa igår

• fealin

poj...bäst att man passar sig märker jag...*tittar mig skrämt omkring*...

• fealin

Skrattig tjej: Snälla, för din egen skull. Se till att få prata med någon. Du behöver inte gå runt och må så dåligt som du gör. Om en nära släkting eller vän dör så får man sörja men att önska ta sig eget liv hör inte dit. Det finns hjälp att få men ett barn är inte lösningen. Jag hoppas att du kan reda ut ditt liv.

• fealin

ojojoj..när testa? Jag är ju fortfarande skendräktig och tror inte att det ger utslag på gravtester....men om inte tempen sjunker imorgonbitti så kommer jag testa då. Jag har smygköpt hem ett test..hehe..maken och barnen har åkt till min mamma och pappa och jag är ensam hemma ikväll och morgonbitti....om om om om om det skulle visa positivt ska maken få sitt livs överaskning...han är ju inte biologisk pappa till mina barn men har varit pappa till dom de senaste 9 åren. Jag vill inte ge honom falska förhoppningar genom att berätta att jag köpt hem ett test...men som sagt..jag tror fortfarande att jag är skendräktig till motsatsen bevisats..

• fealin

hahaha..men Pilsa då....du hade ju besämt dig för att dräpa'n till förmån för någon ny som visar högre temperaturer!!

Duntoffla: en puss till söta du som hjälper mig att hoppas..
    jag själv tror ju bara att jag är skendräktig. Dessutom har jag redan amaylserat sönder månadens kurva så jag kan inte se den objektivt längre..haha
    Jag tittade nyss på början av extreme make over home edition och började storböka så jag fick stänga av o gå o sätta mig vid datorn istället...så den skendräktigheten om du kan.........................!!!

Du kan ju få en väldigt fin julklapp! Och temparna sådär mitt i säger ju inte så himla mycket så deppa inte över ointressante tempar.

• fealin

*asg*..naturligtvis storbökade jag INTE utan storbölade...lovar att titta på tangenterna i forsättningen när jag skriver....
    amalyserat=analyserat

• fealin

Jo du Pilsa...What comes around goes around...MOHAHAHAHA...du kommer bli hemsökt ikväll....

• fealin

Duntoffla...jo...INGEN bölar till extreme makeover..
    mat o film låter som en bra kväll!

Pilsa:...det är bara att ge sig på nytt vattenbad till den...skam den som ger sig!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*