Inlägg från: myliten |Visa alla inlägg
  • myliten

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

fealin och pilsa - spännande nu! tycker era kurvor ser fina ut (hm, den meningen blev ju lite lustig )

jakey - får se vart dagens temp bär av. Hållerna tummarna än!

Snice - beklagar att det inte blev något men vad kul att kroppen fattat galoppen!

Själv hoppas jag att min kropp inte ska fortsätta ägna sig åt 37-38 dagars cykler...

• myliten

fealin: Dessutom är Otålig mitt mest framträdande karaktärsdrag, bra ibland men sämre i sådana här lägen

• myliten

pilsa och fealin - spännande! håller tummarna för er!
    fealin - föredrar eftermiddagskaffe Du är rolig, du!

Babynr1 - Med dagens temp ser det ju väldigt lovande ut jämfört med dina tidigare kurvor

Magda84 - så var vi tillbaka med tempande bägge två. Jag hann vara gravid några dagar. Kramar till dig!

• myliten

Pilsa: jag testade negativ med grav-test från billiga tester samma dag som jag plussade med CB (digital) - trots att billiga tester ska vara känsligare (25 jmfr med 50 mIU/ml hCG)....

• myliten

Hs Bobbo : välkommen till tempandets underbara värld - och för din del, rakt in i den prövande perioden mellan ÄL och BIM...

Ofir1: härligt när alla tecken säger samma sak!

• myliten

fealin - men vad f-n! Vi var ju överens om att tanten inte skulle vara kaffesugen överhuvudtaget på några månader, utan låta dig vara ifred Kram!

missK - frustrerande med ojämnheten - och längden! Hur gör du med tempningen, tar du dem vid exakt samma tid? Jag håller med äppelblomman - om man ser till flytningarna verkar det ju vara dags nu!

• myliten

Babynr1: droppet var inte så stort - om inte mensen kommit under dagen så blir ju morgondagens temp ändå rätt spännande. Inte för att vi inte vill ha dig här, men det är ju sannerligen dags för ett (långvarigt) pluss här inne snart!

Välkommen Nightfall - och grattis till ett elegant kryss och en snygg kurva - blir kul att följa!

• myliten

missK - hur tycker du tempningen funkar? Funderar du mycket på den? Jag menar, om man tempar utan att tänka mer på det än de där minuterna med tempen och när man lägger in det, så kan det knappast påverka. Till skillnad om när allt börjar kretsa kring det - då kanske det kan störa? det verkar ju som om en del har haft den erfarenheten?

Kramar till dig, mitt i kurv-kasten och deppigheten!

• myliten

Stress påverkar det mesta kring fortplantning (minskad lust, sämre kvalitet på flytningar och spermier etc etc) - frågan är ju vilka stressnivåer som krävs för att påverka.... appropå mina långa cykler frågade BM mig om "extrem stress" - lite vardagsstress var däremot inte intressant, enligt henne

• myliten

Babynr1 - trist ! Kul att du ska testa ägglossningstester - det ska jag också göra denna gång!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*