Inlägg från: Thessis77 |Visa alla inlägg
  • Thessis77

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Jag är lite rädd över min egen reaktion om/när jag får min mens. Kommer att bli så himla deppad, för den här gången har vi lyckats pricka in äl så bra och vi har VERKLIGEN försökt! Det blir en mycket liten tröst att min lutealfas i alla fall är längre än 9 dagar, men alltid är det ju nåt.
    FF har satt ut den 7.11 som testdag för mig, men så mycket kan jag säga redan nu att jag inte kommer att hunna hålla mig tills dess.

• Thessis77

Godmorgon alla! Många fina kurvor på gång!

Magda: snygg tempöjning där!

fealin, babynr1 & fru JD: jaha, dags för sänghalmsaerobick !

MissK: blir inte helt klock på din kurva. Tempen tyder ju på tantbesök, men du har så många andra grav.symptom! Brukar du vvanligtvis ha spottings innan mensen eller brukar den vara mer riklig i början?

I väntan på fler tisdagstempar..

Själv känner jag mig väldigt ogravid och har inga symptom alls (som om jag skulle veta hur det ens ska kännas). Det är en mycket liten tröst att lutealfasen åtminstone är mer normal nu än senast då den var så jättekort.
    Men som sagt, tror inte det har blivit ngt denna månad Har en nästan oöverkomlig lust att testa, men försöker låta bli. Har ju eg. ingen aning om när jag har BIM, men om vi går enligt standard så blir det väl ungefär på torsdagen. Vilken deppig dag...

• Thessis77

Tack alla för er uppmuntran! Ni är bara såååå gulliga! Ska försöka ge mig till tåls och inte deppa innan tanten ens har kommit (I know, det är ju helt löjligt...).

• Thessis77

Godmorgon, har så bråttom till jobbet att jag inte hinner kommentera några kurvor just nu. Min egen visar nog på att tanten är på väg så jag är på uselt och deppigt humör.... Hoppas det går bättre för er andra!

• Thessis77

Jag är en svag månniska. Kunde ju inte låta bli att testa idag, fast jag hade lovat mig själv att inte göra det. Och minus blev det ju självklart. Tesade med ett jättekänsligt test, så jag tror nog det var slut på hoppet för denna gång. Är jätte besviken och deppig och arg på mig själv för att jag är så karaktärssvag. Hoppas nu bara att tanten kommer snart så man kan börja om från början, hur jobbigt det än låter. men tack äppelblomman, fealin och alla andra som tröstat mig! Ni är guld värda allesammans! Återkommer på kvällskvisten för att kolla på kurvor.

• Thessis77

Ofir1: åÅå, det ser bar bättre ut hela tiden med din kurva!

MissK: Vet inte vad jag ska säga annat än att jag vet hur det känns. Jävla negativa pisspinnar.

Magda: ser ju bara helt super ut! Håller tummarna upp!

Jozfein: precis som Fru JD konstaterar så önskar jag också plus till er alla som varit så nära engång och förlorat så mycket.

Snice: hmmm. Skumt med att krysset försvunnit men hoppet är inte ute än! Tycker ni ska mysa vidare, inte ens tempmetoden är ju bombsäker när det gäller att spana in äl och jag har märkt att till och med små höjningar i tempen kan ha varit just den där dagen-efter-äl-höjningen!

Äppelblomman: förstår inte varför ditt kryss är sträckat?? Helt klart som vatten att äl var då den är utsatt på kurvan ju. Usch, nu går du in i den här jobbiga vänta-på-bim-perioden.... Men jag håller tummarna för dig och hoppas tiden går fort!

Myliten: I väntan på det röda krysset.... Jag hoppas verkligen att det går för mig som det gick för dig när det gäller plussandet, dvs att det helt enkelt är så att plusset inte syns förrän om en vecka eller så.... Men tvivlar.... Kul att det gick bra hos gyn och att allt ser bra ut. Det är en ypperlig bröjan till det nya försöket! *kram*

Babynr1: Uppåt är alltid bättre än neråt!!!! Varför en vit boll och inte en blå? Men äl handlar det ju nog om i allafall med tanke på OPK-plkussen!

fealin: lugnet före stormen ser det ut som. Bra att ni myser på, är säkert på att tempen skjuter i höjden de närmaste dagarna!

FruJD: samma kommentar som till fealin gäller säkert också för dig! Bara att rulla runt i sänghalmen så blir det nog bra! Ska bli kul att se när ni får det röda krysset på era kurvor!

Slutligen: beklagar massor alla oönskade tantbesök och önskar er alla massor av lycka till i nästa omgång!!!

Återkommer i helgen efter min arbetsresa (men kanske jag hinner komma in och kika på nyheter i ngt skede, hihi). Nu ska jag ta en cider och deppa över mitt negativa test. Det är i alla fall skönt att kunna skriva av sig här och få så mycket stöd och uppmuntran av er alla!

• Thessis77

Min temp går också bara neråt, men har inte ännu fått mens. Till och med den lilla ynka molvärk jag hade här i veckan har försvunnit. Blir nog mycket förvånad om den inte kommer idag eller imorgon, men tempsänkningen tyder nog på att den gör det...

• Thessis77

Need I say more... Flyttar ner mig på listan och uppdaterar BIM senare. Tanten hittade sedan hem till mig slutligen...

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/11
    Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 4/11
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-5/11
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 Bim 6/11
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman 11/11
    Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BIM 14/11
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 14/11
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 15/11
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/11
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 17/11
    Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10) BIM 20/11
    skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
    n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 24/11
    KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BIM 25/11
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 26/11
    johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c BIM 27/11
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78
    Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/16ef8c
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
    Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
    Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b

+++Lyckostarna+++
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c
    + Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368

• Thessis77

Tack Jozfein... och detsamma! Nå, åtminstone är min lutealfas normal enligt den här cyken (standard 14 dagar :) jäfört med förra månadens 9 dagar). Det åär ju alltid något. Finns inte mycket annat glädjas åt just nu. Fick just höra att min mamma har bröstcancer och att det ser ut som om att den ar spridit sig till flera andra organ....:´( jag fyller 30 om några månader och funderar på att jag säkertborde börja gå på mammogrfi... Har inte varit ännu en enda gång. Ni då? Allt kämnns så drygt just nu..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*