Inlägg från: Thessis77 |Visa alla inlägg
  • Thessis77

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

sisf: hmmm, senaste tempen är från fredagen. Har jag missat något här i diskussionen, eller ska du testa snart?

johto: vilken underbar kurva alltså! Bara uppåt, och det ser ju ut som om ni tajmat myset perfekt. High score på ff blir det nog! Håller tummarna för att tempen ska hållas hög!

Athena78: också en fin uppåtstigande kurva!

N1ttan: väntar på dagens temp, men den hittillsvarande kuran ser väldigt lovande ut, och ni har ju också haft mycket mys på de rätta dagarna

KEK: fian höga tempvärden under de senaste dagarna. Du har några vita pluppar där men det har kanske ingen betydelse...?

mala78: samma som ovan, men var det så att du tempar på eftermiddagar och kvällar också eller var det någon annan?

Pilsa: du har lite hoppig kurva åtminstone i början av cykeln, men det ser ju stabilare ut nu. Håller tummarna upp för att det ska ha tagit sig denna gång! Hoppas ni har haft mycket mys vid rätt tillfälle (man ser inte BD på din kurva)

Magda84: först och främst ett varmt grattis till giftermålet! Kollade in bilderna på din sida och ni var ett jätte stiligt par!!! Vad vore en bättre bröllopsgåva (lite i efterhand) än ett plus Ser att du nog borde ha äl närsom helst nu om den inte redan varit. Lycka till!!

Min dotter Julia: Väntar på äl eller hur. Det gör jag också och det är en enda pina tycker jag. Det bästa är väl att bara mysa på så mycket man orkar, haha!

Till alla andra som väntar på äl/bim/mens önskar jag tålamod och lycka till!!!

• Thessis77

Nightfall: ja, alltså jag ser ju inte när ni har myst men om ni gjort det nångång kring dagarna 17-21 så tror jag nog att chanserna är goda!

• Thessis77

Athena: ja du, en del tester är ju känsliga och hävdar att man kan testa tre dagar innan BIM. Det bästa är väl att ändå vänta åtminstone till BIM (jag vet att jag själv inte kommer att klara av det, speciellt om jag har något som kunde tolkas som graviditetssymptom...). Jag var ju så himla otålig förra månaden också.... Det är skäl att minnas att många faktiskt plussar först flera dagar efter BIM, så risken för falska negativa resultat finns ju...

• Thessis77

Usch, det är hemskt att försöka vara så förnuftig och tålamodig
    Jag är jättekass på det, verkligen..

• Thessis77

Tjohoo, är glad som bara den! Fick just ett superstarkt teststräck på älstickan! Igår tyckte jag attr kontroll och teststräcken var ungefär lika starka, och idag var teststräcket mycket starkare än själva kontrollsträcket! Räknar m.a.o. med äl imorgon eller övermorgon, lite beroende på. Brukar få positivt älstest i ett par dagar. Här ska det mysas för hela slanten!!!

• Thessis77

Beckulena: Ett dipp under lutealfasen ca dag 7-10 kan vara ett implantationsdipp, men jag vet inte hur det är när det gäller de senare dagarna. Tror inte att en sänkning alltid betyder att tanten är på väg, även omdet kanske är det vanliga. Fluktuationer i tempen kan bero på en mängd saker, så helt entydigt är det inte. För mig själv har dock temperatursänkning vid BIM hittills utan undantag betytt att mensen är på väg. Hoppas det inte är så för dig!

• Thessis77

ofir: kul att det funkar! Ska bli spännande att se om det funkar ända till slut och blir ett plus!!!

• Thessis77

Fru JD: Tack! Gällande den där gröna pluppen på datorn så är den nog bara borta en stund, hahaha!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*