~*~* Termometer beroende vänner~*~*
fealin - Kul med krysset!
fealin - Kul med krysset!
magda84, jam - Hur går det? Nyfiken!
havssol - imp.dip..?
jakey -stadiga tempar..
Fru JD, sisf - ÄL snart?
Fru JD - Ok. Kollade in din kurva igen och var visst inte så observant. Sorry! Lyckades ni pricka in det då?
Grattis här med Magda84!
Behövdes ett plus nu efter några tantbesök i tråden.
Undrar hur det går för jam?
myliten - tråkigt
Men ge inte upp för tidigt..
Athena78 - verkar lite mysko för dig faktiskt men testa igen om du inte tycker kroppen beter sig som vanligt. Vet precis hur det känns, min kropp har kkrånglat med mig en hel del tidigare. Kram!
jam - ge inte upp för tidigt, hoppas på tur för dig! Kram!
fealin - Mja, det känns väl sådär. Har en hel del mensvärk och är sådär seg och svullen, som jag alltid är innan mens. Ömma bröst men det brikar jag också ha innan mens.
Det enda som känns annorlunda är några obestämbara känningar i äggstockarna eller livmodern. Vet inte vad det kan vara men det är det enda som känns annorlunda. Tant Röd kommer nog som beräknat imorn.
Tråkigt jam
Skickar en tröstande kram!
Snice - Testade igår, då jag var på lite kalas på kvällen men det visade ju minus. Har haft ganska mycket mensvärk känningar under veckan men nu idag så känner jag mig ganska "normal". Ömma bröst och lite seg men annars lugnt. Får avvakta och se. Väntar några dagar till med att testa igen.
Tråkigt att det krånglar med krysset nu men det kanske är det att du har svårt att tempa inom rätt tider. Du har säkert haft din ÄL. Kramar!
Fealin - Vågar mig inte på att spekulera så mycket men tänk på att de där simmarna kan leva längre än man tror..
myliten - Temhöjning idag? Spännande!
Hej på er alla! Hoppas ni haft en bra helg.
Tack för att ni frågar efter mig och bryr er om hur det går. Det är just därför man så gärna vill vara med i den här tråden, för att alla bryr sig om varandra.
Har jobbat mycket både lör + sön, så jag har halkat efter lite. Ska kolla in lite kurvor senare idag.
Jag testade på fredag, BIM-1 och det visade neg. Mensen har inte kommit än och min vanliga värk innan mens, känner jag inte heller av. Brösten ömmar dock. Fick en lite blödning på lördagkväll. Ingen direkt spotting innan, utan bara lite klarrött blod på pappret. Lite spotting igår men jag har knappt behövt använda trosskydd. Beter sig verkligen inte som vanligt. Har bestämt mig för att testa på tis eller ons igen, om inte tanten dyker upp..
Min temp efter ÄL har ju varit rätt annorlunda mot tidigare kurvor, mer hoppig. Bra eller dåligt? Hur ska kurvan bete sig egentligen om man blivit gravid?
Kramar till alla!
Tack för tipset blingring! Ska in och kika direkt.