Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

FruJD - Låter som det här lite kämpigt hos dig? Inte kul. Dock verkar du vara en positiv person, som tar det på rätt sätt. Starkvinsglögg är gott och det lär det nog bli för mig med i december. Kram!

• äppelblomman

Havssol - Så roligt att du kikade in! Saknar dig!

missK - Ja, det kanske kan vara nyttigt att testa att hoppa över tempandet nån månad. Men än har inte tanten kommit! Eller?

Thessis77 - Tack för kommentaren! Mitt kryss är streckat p.g.a att FF inte här helt säkra på att ÄL varit. Alltså inte lika tydligt markerat utifrån temp och flytningar. Hade jag haft ÄL-test, så hade det t.ex blivit ett heldraget kryss.

Skrattigtjej - Gick det inte bra hos gyn? Sa de att du har PCO? Tror att det är ganska vanligt men att det finns olika grader av det. Lycka till med mysandet i alla fall!

• äppelblomman

Var här lite tidigt idag kanske.. Får komma tillbaka och kolla kurvor lite senare.

• äppelblomman

Snice - Tack för kommentaren! Tror att jag kan ha haft EW ytterligare nån dag till innan den som är markerad nu. Har inte märkt av det lika tydligt men har kunnat "få broar" så det är väl ok?
    Sa jag inte att krysset skulle komma tillbaka..?

missK - Dumma tant! Ta en paus nu men häng gärna med här hos oss ändå. KRAM!

• äppelblomman

Snice - Vad du kan! La in EW en dag till nu och krysset blev, som du trott, heldraget. Fantastiskt!

• äppelblomman

Ofir1 - Råkade viss skriva mitt svar i andra FF-tråden! Vimsigt!

• äppelblomman

Jozfein - Åh, vad tråkigt! kram!

• äppelblomman

Snice - Tack!
    Hur känner du dig? Dagens temp gav inga direkta ledtrådar. Bim imorn, spännande!

• äppelblomman

Jozfein - Så bra! Vilken positiv överraskning!

• äppelblomman

Ofir1 - Precis som du skriver, så är nog dessa tankar en naturlig del i barnplaneringen. Även om man har attityden "Oj då, jag blev visst gravid", så tror jag att dessa tankar omedvetet finns där i alla fall.
    Själv anser jag att det är bra att man "ifrågasätter" sig själv, det är inte bara bara att få barn. För mig känns det som det största man skulle kunna få vara med om men ändå är det något som är så naturligt.
    Så länge din ångest inte blir för stor, så tror jag inte du behöver oroa dig. Det viktiga är att ni två, som blivande föräldrar, är överens om vad ni vill.. och det verkar ni ju vara!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*