• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Magda: Jag håller med Frun...om du inte går 10 månader borde du ha BF i juni istället för juli.

• fealin

Gomorron alla glada tempare...
    ff bestämde sig idag för att flytta min äl en dag framåt så nu stämmer der inte alls med samlivet vi hade..
    Hoppas att ff har fel..kanske pga att jag har så kort kurva innan äl. Vad tror ni?? ÄL dag 13, 14 eller 15?

• fealin

myliten: Din kurva ser jättefin ut..men hur lång cykel har du?

Snice: Vi får hoppas att det är kroppen som beter sig lite udda och att det inte betyder något. *Håller Tummarna*
    Ankiz: Är det äl-dags? Ni jobbar på bra mellan lakanen i alla fall..

• fealin

Jag hoppas allt vad jag kan att det är dag 13...i värsta fall dag 14 men INTE 15 ...när har man den där riktiga nästan menssmärtorna? Har ägget lossnat då eller lossnar det ...eller kommer det att lossna..är det en överkursfråga tro? Jag hade den värken på dag 14.

• fealin

Hur går det för dig Jessica? Jag har nog svårt att tyda din kurva...mycket upp o ner...har du någon egen analys?

• fealin

Äppelblomman ser det också väldigt ljust ut för. Var är hon tro??

• fealin

Min temp sjönk både idag och igår....det positiva är att ff flyttade tillbaka min äl till dag 14. Hur länge brukar tempen vara hög efter äl? Jag hade för mig att den brukar sjunka precis innan mens....Tråkigt om den börjar sjunka redan på dag 7...
    Spännande att fälja er alla som har haft bim eller snart har och med fina kurvor!! *håller tummarna*

• fealin

Fru JD: Det låter ju bra att det inte har med mensen att göra. Det var lite väääl tidigt tyckte jag. impl dipp låter bättre....
    Det stämmer väl också bättre i tiden...2 dagar efter äl.

Din kurva ser ju lovande ut.

• fealin

Hur går det för dig myliten? Ingen mens i sikte va??
    Har du vågat testa dig än????

• fealin

ojdå...hoppas verkligen på dig myliten! Så länge inte mensen kommer spelar det ju inte så stor roll vad testet visar!
    Plusset kommer när det är redo!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*