• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

okej...vi kanske får någon idé från de mera erfarna här snart...spännande ser den ut iaf!

• fealin

Skönt Snice att du kan se det positiva. Håller alla tummar för att det är din tur nästa månad!

• fealin

*suck*..min temp sjönk idag och så har jag flytnignar....
    Allt hopp försvann ganska snabbt efter att jag varit så stolt över dippen.

• fealin

Är det någon skillnad på flytningar innan mens beroende på om man är gravid eller inte? Jag har inte så bra koll på kroppen än så jag vet om jag brukar ha flytningar eller inte.

• fealin

Gomorron alla!
    Tack jam för tolkeningen att "dippen" var liten. Idag gick den upp lite igen.

Skrattig tjej: Jag förstod inte riktigt vad du skrev om anledningen till att inte tempa mera den här månaden...men lycka till när du börjar igen.

Snice: Roligt när någon uppskattar att mensen kommit! Jag förstår dig. Vi kräver alltid att våra kroppar ska fungera som klockor...fast egentligen är det ju konstigt ATT dom fungerar med tanke på alla små funktioner som ska stämma. Kram på dig!

Havssol: Det var ju bra att ni övade flitigt den här månaden så ni är proffs till nsäta när ni ska plussa

Plisa: Spännande att följa din kurva eftersom vi har BIM samma dag. Har inte kollat någon kurva än idag men ska göra det nu!

• fealin

ooops vad jag har hamnat högt på listan.. Betyder att snart min väntan i det osäkra snart är över!

• fealin

Äh..min temp hade inte gått upp...var samma som igår...och den fina 3-fasen som Brodsmulan pratade om finns inte...*snyft*..jaja...man kan inte få allt!

• fealin

Jakey: Tråkigt att din kurva går neråt Den har ju varit väldigt jämn och fin!

Pilsa: Tycker din kurva ser MYCKET lovande ut! Spännande! Frågar som Brodsmula...NÄR ska du testa????

• fealin

Tack Brodsmulan! Det är ju lite svårt att gissa när det här är min första kurva. Man har ju inget att jämföra med. Fast jag måste erkänna att det är fruktansvärt kul att tempa..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*