~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Kramar till Jam i mängder
Kramar till Jam i mängder
Ofir du kanske är gravid ![]()
Ofir anledningen till att jag frågar är att du sa att din tapp var så oerhört långt upp nu.
Du hade ju aldrig varit med om det
Snice u är det riktigt äckligt det här ju![]()
Blir riktigt nyfiken på morgondagens temp ju ![]()
Snice det lät ju inte bra.
Jag som hade väntat mig att din temp skulle ligga på 36,7 ungefär ![]()
fealin jag tror på dag 13 men det är nog som du säger att du har så kort kurva. Jag tror inte att ni har missat ÄL ![]()
Ofir det låter ju bra får jag säga
fealin jag säger så jag hoppas att jag är gravid
Anar lite smärta i brösten men är inte helt säker ![]()
FruJD ja denna vänta är inte rolig men den har väl du också nu, bara att jag har bara till Onsdag innan jag förhoppningsvis vet
Kram på er
Puss på dig Snice
Jag försöker se hoppandet i min kurva som något positivt. Dret gör jag för dig med.
Imp.dip helt enkelt. Vi får inte tappa hoppet vännen...
God morgon.
Jag har börjat få lite ont i brösten nu !!!!!!!!!!!!!
Tempen steg idag igen ocj jag hoppas att detta är goda tecken. Ont i brösten är grav tecken för mig ![]()
Myliten jag hoppas verkligen då jag tycker det är dags för vår änglaflicka att bli storasyster...
Det ser ju ganska bra ut för dig med förutom att tempen sjönk lite idag men man kan ju hoppas att det inte betyder något för att du redan är gravid...
Jag tycker at du ska köpa ett preg eller cb imorgon och testa igen då det är bättre tillförlitlighet på dem...
kram kram
Nä pilsa du ska nog nte lita på tappen. Min är medium och den ska väl vara hög när man är gravid men det är ju precis vid BIM isåfall....