Inlägg från: Jessica26 |Visa alla inlägg
  • Jessica26

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

skrattigtjej skrev 2006-10-23 22:32:18 följande:
    tack japps helt själv ok kan ja göra jo jag e jätte nervösny miljö och verkade otrevliga på telenmen hur gör dem undersökning?kan ja be dem göra blod prov för att mäta hormon halten och se om jag har äl?elle sånt gör dem inte? Emmy
    När det gäller blodprov så tror jag inte att de gör det om man inte bokat en sån tid först. Man måste göra det en speciell dag i cykeln.

När det gäller undersökning så har de handskar och känner med 2 fingrar inuti och trycker på livmoder med den andra handen utanför för att känna om den känns gravid, normal stor och liknande.
    Sen tar de ultraljudet om det blir något vill säga. (ser nästan ut som en dildo)

För in den några sentimeter och flyttar runt lite grann för att kunna se så mycket som möjligt.

Det är inget som gr ont överhuvudtaget och slappnar man bara av så går det mycket lättare.

Hoppas att det blir lugnare för dig nu.

Nu ska jag upp och antasta mannen

God natt
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Jessica26

Snice jag tror absolut på ÄL där ff satt den precis som fler säger angående dina dippar efter.

Och vi kör på som vanligt enligt gyn. Blir vi gravda är det bra om vi inte blir det gör vi undersökningen

Ofir1 varsegod

Nu iväg och vara barnvakt

• Jessica26

Då sjönk tempen igen.
    Jag som var säker på att det var ÄL höjningen jag hade igår så dippar tempen ner igen

Välkommen tillbaka Athena hoppas att flytten har gått bra..

Skrattig tjej för min del får du gärna vara kvar. Kramar till dig i massor....

• Jessica26

God morgon alla.

Snice jag tempade vintertid eftersom man sover olika många timmar ibland ändå och jag tror inta att det gjort sån skillnad trots att den blev hög
    Tempen har betett sig så ett tag nu, att den bara ökar och ökar hela tiden

Nu ska jag titta på lite kurvor och framförallt din snice

• Jessica26

Då tar vi några analyzer för de som ligger nära BIM

Pilsa om inte mensen kommer igång snart så får du ta och ringa gyn igen, så här kan det inte hålla på helatiden

Thessis77 fin höjning idag tycker jag

MissK imp.dip i fredags kanske Annars ser det bra ut tycker jag

Snice Ja det var en väldig dip du fick idag, men jag tror inte att det beror på sommartiden iallafall. Men det kan ju vart ett imp.dip om nu inte flytningarna kommer igång.

Det var några stycken iallafall....

Kram på er

• Jessica26

Snice det var ett par men jag har inte tittat så mycket de föregående dagarna s därför hade jag lite kul nu.

Min temp kan bero på att jag bytte termometer första dagen, men det konstiga är att jag har aldrig haft så låga tempar och nästan aldrig så höga tempar i heller.....

Men vi mös bara en gång så chansen är väl minimal...

• Jessica26

Korpan det undrar jag också Fundersam

Fru JD du går in på My chart___ settings____Select Displayed Data  Sen väljer du från listan underst och trycker på Add så ska det gå in.

Det funkade för mig iallafall...

Pilsa då förstår jag. Men vänta inte för länge om inte ÄL nu dyker upp för dig....

Kram på er

• Jessica26

Hs Bobbo Grattis och lita nu på det och njut av att ni väntar en liten

• Jessica26

Grattis myliten
    Det är det lilla som gör det

(menar att det bara var ett ÄL + och inget mer)

• Jessica26

Snice ja det är en spännande höjning som kurvan gör men man ska inte ropa hej än. Det kan ju vara fel på den nya termometern också      (tillägger att jag haft den hela cykeln)

Kram på alla andra, då jag inte orkar göra analyser idag tyvärr...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*