Inlägg från: Athena78 |Visa alla inlägg
  • Athena78

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Fru JD - Jo jag vet men, är så van att det brukar gå nedåt vid den här tiden ungefär. Gick upp lite idag iof men tempade lite senare idag
    Idag är jag lite bakis oxå, men har ett väldigt konstigt magont låg ner
  • Athena78

Vet många som sett på äl-test innan BIM att de är gravida, men är väl inte heelt pålitligt...

• Athena78

Tänkte fråga om nån vet hur mkt alkohol påverkar tempen? Är min temp idag ngt att lita på...hmm? Gjorde en omräkning på ff för att se, 36.44 skulle enl dem vara 36.11 om jag tempat min vanliga tid. Isf är det ju inge bra alls!!

• Athena78

Bäesbus - okej,då beror min höjning säkert på alkoholen om man säger så Får se imorrn då istället!

• Athena78

Jo min kurva går upp men vågar inte hoppas, är frusen så in i norden så undrar om det är feber på g Hur tidigt kan man testa tro? Har BIM på fredag... Har som mensvärk i magen, mest på höger sida. Lite stickningar ibland. Men, har haft dessa symtom förut utan att det var ngt..

Kram på er!

• Athena78

Thessis77 - Jo jag vet, det är nog lika bra att vänta. Har inga tester hemma och lika bra är väl det Räcka ut tungan Ska försöka hålla mig!! Trodde till 100% för ngn månad sen att jag var gravid, verkligen ALLT tydde på det (nidis 5dpo klarröd, stickningar och hugg i magen osv osv) Men, inte var det nåt! Så jag försöker hålla mig "på backen"

• Athena78

Jag fick spottings nu på kvällen, vad tror ni? Är det kört tro...? Usch man blir så less på det här...

• Athena78

Beckulena - Du måste kopiera din "adress" under sharing annars kan vi inte se din kurva...!

• Athena78

n1ettan - Den brukar ligga på 12 dagar inga undantag typ Blev lite sur imorse när tempen droppat, vad tror du?

• Athena78
    Duntoffla - Har precis likadant! Fick en spotting igår, sen inget mer Förvånad Har iofs inte BIM förän på fredag men... Du kan inte höra med gyn om de kan hjälpa dig på ngt sätt? *kram*
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*