Inlägg från: Athena78 |Visa alla inlägg
  • Athena78

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Grattis Beckeluna & KEK förresten!!
  • Athena78
    Duntoffla - Ja, jag kan inte bestämma mig (ang bild) Räcka ut tungan 
    Ja, som sagt jobbigt med denna väntan! Själv gör jag desamma, har spottings om man kan kalla det för det... Är inga mörka spottings utan mer beiga flytningar (sorry för detaljerna) Vet inte vad jag ska tro?! Idag har jag mått dåligt rent ut sagt med ont i magen, yr i huvudet, TRÖTT och gråtmild... Kan lika gärna tyda på mens som ngt annat.
  • Athena78
    Duntoffla - Precis min undran oxå!! Spottings brukar ju vara mörkbruna typ, iaf hos mig... Men har reggat som spottings än så länge iaf. Stackars oss Gråter (*hihi*)
  • Athena78
    Pilsa - Tror ändå att det är en bra idé att byta, ändå ganska stor skillnad, 0.13 grader... Lycka till nu!
  • Athena78

Min tar 1½ minut kanske, ibland snabbare. Beror på hur snabbt den känner av! Gäller att hålla den stilla och så... Tycker inte det är såå fasligt lång tid ändå Räcka ut tungan

Måste fråga er alla proffs! Ser ni ngn skillnad på mina kurvor (chart overlay) på min FF-sida? Vad som isf kan vara annorlunda liksom? Vet inte om jag ska testa eller inte... Känns onödigt men... Har dessutom nackspärr så skulle vilja ta lite smärtis, men vet inte om jag vågar, ifall att...

• Athena78

Pilsa, jo jag vet på morgonen är varenda minut värd guld!! Skrikandes

• Athena78
    Jessica26 - Tack för svaret!! Ja, visst har du rätt, denna månad blir det ju ++
    KRAM!
  • Athena78

Usch idag gick min temp ner och jag testade minus... Hur ska man orka detta?? Man prickar in ÄL och myser både innan och samma dag, men ändå blir det inget!! Åhh jag pallar inte mer nu, jag vill, vill, vill.... Gråter

• Athena78
    n1ettan - *Kram  tbax* USch stackars dig som inte kan gå till doktorn ifred, helt fel ju!! Där ska man ju känna sig trygg
    Snice - Tack för kramen, japp en dag kvar till BIM... Undrar vad tempen kommer ligga på imorrn Fundersam

Natti, natti på er!
  • Athena78

Snice - Känner verkligen med dig! Usch nu känner jag mig så dum så klagar efter 5 försök, tycker du är en bra kämpe tjejen!! Jag blir så fundersam när man lyckas pricka in tiden före ÄL och ÄL-dagen men ändå blir det ingenting, är det nåt fel på en då?? Ja, det är så tankarna går, men det är jag säkert inte ensam om...

Min sambo var så sööt igår, han är inte lika engagerad som jag är med temp, analysering osv men när jag verkligen behöver hans stöd så finns han där, älsklingsälskling  Jag började iaf prata om att det kanske är ngt fel på mig osv Då sa han att d lika gärna kan vara han som har långsamma "simmare"! Jag sa att det kanske kunde hjälpa att inte hälla i sig 2 kannor kaffe per dag iofs men...  Då sa han att han bara druckit en kopp igår! Så kanske han tänker mer än vad jag vet om? Nä, tror inte att det är nåt fel på honom... Suck, men frustrerad blir man! Sorry lite OT...

KRAM!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*