Inlägg från: Microlys |Visa alla inlägg
  • Microlys

Visste ni detta om pulvermos!?!

Åke Vilse - har du några säkra källor till det du skriver?

• Microlys

Ja just det ja, jag har en bra bok: "Råttan i pizzan" av Bengt af Klintberg, mycket läsvärd bok... tyvärr är det ofta bara de som inte tror på skrönor från början som kommer att läsa den tror jag... de andra snackar glatt vidare om alla hemska vidrigheter som finns...

• Microlys

Åke Vilse - om nu detta verkligen hände så tycker jag du är skyldig dina medmänniskor att anmäla detta till Livsmedelsverket eller var man nu vänder sig.

• Microlys

Åke Vilse - Vet du att du har äventyrat folks hälsa genom att vara med på detta utan att anmäla? Eller du har kanske tänkt att anmäla det? Det hoppas jag ju verkligen att du kommer att göra. Annars blir det ju lite dubbelmoral här...

• Microlys

Det är som listo säger. Skalet bibehåller vitaminerna och mineralerna (kalium) bättre i potatisen än om man tar bort det.

• Microlys

Linda1976 - Är de böckerna nyare än "Råttan i Pizzan"? Jag måste få tag i dem och läsa... alltid lika kul att folk går på vissa saker bara för att nån annan säger det...

• Microlys

danei - TS var själv med och lastade de dåliga potatisarna, det är därför hon vet detta...

• Microlys

Comedia - Kanske för att det har maialts till företaget i fråga.

• Microlys

Comedia - Kanske för att det har mailats till företaget i fråga. Man kan inte skriva inlägg om man inte är medlem.

Svar på tråden Visste ni detta om pulvermos!?!