Visste ni detta om pulvermos!?!

Men jösses, pulvermos är ju det geggigaste i matväg... Kan tänka mig hur det ser ut på insidan efter en så´n middag.
Tacka vet jag riktigt mos!
Åke Vilse:
"Vad består ex köpta köttbullar av? Hur kan ett kilo färdigstekta köttbullar vara mycket billgiare än vad ex 1kg *fläskfärskostar???"
* ????????
Ja, tycker du det är ok att sälja eländet så gör det då med gott samvete, jag ska inte köpa det iallafall. Så tack för informationen.
Ja, folk som inte har nå´n högre moral finns det gott om kan jag tro. Men det ursäktar inte riktigt, enligt min mening att man gör samma sak själv. Vi kan dessutom inte veta exakt hur reaktionen i kroppen blir efter ett tag. Klart att det är skadligt. Varför har det blivit så mkt allergier? Jo, en del har nog med att göra vad vi stoppar i oss, försurade åkrar mm mm.
Ja, det är sorgligt egentligen. Visst är det så att det gröna på potatisen är giftigt?! Det sa mamma alltid när jag var liten och hon den där fd bonden, politikern med glasögon..... ni vet nog vem! - HON hade minsann aldrig sålt härsken potatis, så de så!
Tack, Listo!