• Maximumtaste

Snart ska jag förstora brösten! Nervöös

Den 4e oktober ska jag få brösten förstorade.. Å jag är så himla nervös just nu...
    Ni som har opererat er. Gjorde de så ont efteråt som ni hade trott?... Jag ska även få brösten lyfta eftersom de blivit lite slappa efter amningen =)...
    Jag ska opereras på SPC i Falun.. nån som gjort där?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-01 02:48:05:
    obs! moraltanter behöver inte besvära oss med sina kommentarer :P... här snackar vi som vill ha/har förstorade bröst!

• Svar på tråden Snart ska jag förstora brösten! Nervöös
  • Anonym (MAMI ;))

47 000 ÄR värt det... vartenda korvöre

• Anonym (ååh)

Åh vad avundsjuk jag blir på er som har opererat eller ska operera er, jag vill också! Jag har 25 nu och har väl velat det i typ 10 år. Och inte minst sedan efter jag fick min son för drygt 2 år sedan.
    Har väl aldrig haft jättesmå bröst, innan graviditeten hade jag väl en liten c-kupa, men då hade jag gått upp i vikt också så det syndes inte så mycket, annars har jag legat på b-kupa men nu är det knappt det, plus att det känns som "fyllningen" har försvunnit liksom.
    Men hur har folk runtom kring er reagerat? När jag har nämnt till någon att jag vill göra det får jag aldrig några bra reaktioner. Alla säger att det är onödigt, att det inte behövs och att jag ska vara nöjd som jag är. Sådant man vill höra liksom. Jag har fått mycket komplimanger för brösten, även pojkvänner har älskat dem, men det är ju för sin egen skull man gör det liksom?
    Vad jag svamlar massa, men nu har jag fått skriva av mig lite. Fortsätt dela med er av era erfarenheter, har läst hela tråden - mycket intressant!

• Dini

Anonym (ååh);
    Tack!
    Jag gillar tråden jag med...
    Det är perfekt att skriva av sig såhär 2 ½ dygn innan OP!
    Och att dela sina tankar, känslor, kunskap och erfarenhet med alla andra här...
    Helt underbart ju!

ELLER HUR TJEJER?!!!

Kliniken ringde igen och sa att mina implantat är special-beställda och special anpassade efter mig, och att jag absolut inte ska ta något större, då dom jag ska få redan är stora som dom är!
    Hmm... Jag måste säga att jag är besviken!
    Kliniken är för estetisk kirurgi, och inte för Bimbo-ideal, typ... Sa dom!
    Läkaren vill inte operera dom som är ute efter att se ut som Pamela Andersson (inte för att jag vill det) utan dom får gå till någon annan klinik.
    Han eftersträvar att alla hans patienter ska få det som passar dom, deras kroppsbyggnad, linjer etc.
    Och han tyckte att dom implantaten jag ska få är stora...
    Men här snackar Lobu om 505 cc, Emmie om 450 (500) cc osv osv...
    Och ända är jag mycket längre än er (ta inte illa upp) och säkert mycket bastantare än er!
    Och jag ska fylla ut med 360 gram!
    Vad ska jag få för kupa då?
    Jo, det verkar ju tydligen vara väldigt olika...

Jag känner mig fan mer deprimerad än nöjd nu!

• Anonym (man)

Dini,
    nog för du kanske är både längre och kanske bastantare än de andra, men har du så små nu också då...? (Jag har alltså inte läst igenom och lagt på minnet...)

• Anonym (Hallonet)

Mina runda geléhallon gick på 41 000:- här i stockholm. Och JA det är värt det . Det är klart det gör ont, men det är inte så farligt att man inte kan stå ut med det. För mig var dag 2 värst, sedan blev det bara bättre och bättre. Idag är boobsen drygt 4 månader gamla.

Jag lade in 280cc och fick en 65E-kupa. Jag är liten, bara 161cm och väger c:a 53kg. Så på min kropp passar det jättebra. Brösten är alldeles lagom stora och ingen har kommenterat att jag gjort nå't med tuttarna, mao det märks inte så mycket. så val av implantat och storlek var perfekt.

Lycka till alla blivande tuttlisor

• L1n

hej gud va kul för dig:)
    jag gjorde en bröstförstoring i april förra året är super nöjd ,
    klart att dte gör förbannat ont men jag skulle inte tveka en sekund att göra dte även om jag visste att dte gjorde så ont så lycka till tjejen :D
    /linda

• BimBim o Knorrans Mamma
    Anonym (mami): haha. Varför är det galet? det passar mig iaf
    Fast har ju vant mig. är ju snart 7 år sedan jag op mig.
    Gick från B till FF.
    Perfekt
    Är ju inte trådsmal så de passar in på mig tycker jag.
    Kan lägga upp en bild där jag inte tryckt in brösten med sport bh:s o sånt så kan du ju kolla om du tycker det ser enormt ut om du vill.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 21 ♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (Hallonet)

Smulan:

Jag tycker dina bröst ser ut att harmoniera väl till din kropp.

Man ska inte stirra sig blid på hur mycket cc det är man har. 700cc på mig skulle vara för stort för jag är liten och smal, men tunn bröstkorg och smala axlar. Men 700cc behöver inte vara för stort, i Smulans fall tycker jag det ser ut at passa jättefint till din/hennes kropp.

Och som nån annan skrev, säg att du har en 75B innan op, det kan man typ omvandla till att lägga in c:a 300cc, om du sedan väljer att lägga in 350cc så har du ju nästan som ett 700cc-implantat. Allt beror ju på hur din kropp ser ut och hur mycket du har innan.

• BimBim o Knorrans Mamma

Anonym (hallonet) tack så mkt
    Jag har lagt in några bilder i galleriet där brösten syns mer. Fast där var jag otränad o hade "normal" kropp.
    Så ni som vill kolla kan ju kolla där. Har massa mer bilder men de är utan bh o de vill jag nog inte lägga upp på denna sajt Bilderna finns i samma mapp som "tränings" bilderna.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 21 ♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (ååh)

Måste fråga också hur ni har fått pengar till era operationer? Jag vill ju helst inte ta lån men skulle man spara ihop skulle det ju ta hur lång tid som helst. Och får man lån från banken bara sådär om man ska göra en bröstförstoring?
    De jag har sett av er har verkligen jättefina bröst! Jag blir bara ännu mer sugen att operera mig ju!

Svar på tråden Snart ska jag förstora brösten! Nervöös