Tjocktarmsröntgen
Får man fråga er varför ni gjorde/ska göra undersökningen?? Själv ska jag också undersökas därbak.. en rektoskopi med andra ord. Fy, har gråtit hela dagen och är så jävla orolig. Hemskt!!
Får man fråga er varför ni gjorde/ska göra undersökningen?? Själv ska jag också undersökas därbak.. en rektoskopi med andra ord. Fy, har gråtit hela dagen och är så jävla orolig. Hemskt!!
Det är klart att orsakerna till undersökningen kan vara många.. försöker bara få svaren som säger mig att det inte alltid är fråga om cancer.. vet ju att det inte alls är säkert att jag är så sjuk men jag är verkligen livrädd för cancer!!!
Ja, alltså nu är det ju en rektoskopi dom ska göra på mig.. Spyr nästan när jag tänker på det. Dom får söva ner mig helt enkelt!!
Fast gastroskopi är nog 100000 ggr värre ändå.. en får va glad för det lilla!
Jodå, det går alltid att fixa till en liten narkos. Kompisen söver på sjukhuset dit jag ska.. eller du kanske har rätt, en rektoskopi kanske man fixar med en stesolid men ska dom längre upp i grejerna o rota så måste jag sövas!! Har du varit med om något sånt och vet hur obehagligt det där är. Det har jag och då var dom ändå inte långt upp. Fy sjutton säger jag bara!